1.185 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Styling / Klistermærker Styling / Klistermærker
Hejsa MCG
Jeg kiggede lige på nedenstående MC:
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/30920-lifan_140cc_oliekoelet_til_salg_
Og undrede mig over hvor i alverden man kan få fat i sådanne nogle klistermærker ?
Her er det jo Monster Energy klistermærker, men specielt Red Bull klistermærker eller bare andre fede klistermærker ville have stor interesse
Er der eventuelt webshops med klistermærker/stafferinger ?
Mvh. Mikkel
0 synes godt om
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 52
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 77
Tror du det kan sidde fast selvom man kører i regnvejr med det ?
Mvh
Ps. Har også svært ved at finde ordenlige Red Bull stickers, andet end at der er 2 stks med i en stor samlepakke som ligger på siden
jul 2012
- få affedtet overfladen de skal sidde på ordentligt , evt med bremserens.
- affedt evt. dine fingre også og undgå at røre klisterfladen på mærket
- sørg for at der er varmt og tørt når du sætter dem på
http://www.ebay.co.uk/itm/Car-sticker-NEW-Exterior-BULL-Racing-LOGO-type-R-sport-car-racing-Subaru-/301037987360?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4617432620
apr 2011
Emner: 50 Svar: 236
ang kvaliteten så havde jeg et par af de redbull stickers (som nu er fjernet fra ebay) på min mtb på et tidspunkt, og de falmede hurtigere end man kunne nå at drikke en.. det samme skete med de monster stickers i linket der som sad på min bil, så hvis den står ude i solen om sommeren skal du nok ikke regne med at de holder for evigt, men de sidder fint fast i regnvejr og ved vask osv.
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 77
Og ja jeg kunne godt fornemme det lidt det med redbull, da gode redbull mærker sandelig er svære at opstøve, og det sidste link var en auktion på 1 enkelt sæt mærker
Kan være det bliver Monster Energy mærker jeg køber så fordi så hvis de falmer så er det ikke umuligt at købe nye og erstatte dem, selvom jeg dog helst ville have redbull mærker
jul 2012
Styling / Klistermærker