{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.369 visninger | Oprettet:

Intruder vs 1400 - fælge. {{forumTopicSubject}}

Jeg drømmer om at få andre fælge på min VS 1400, og har i den forbindelse tænkt på om Suzuki`s andre "G" modeller har det samme "indgreb" ved kardan,- således at det "næsten bliver "plug and play"

Der næst bliver det afgørelsen om hjul størrelse (og bredde), det gør ikke noget at den kommer en str. op bag på, da jeg tager nogle lange ture af og til.

Et sidste spørgsmål, kan man lave en trommel bremse fælg, om til en skive bremse fælg?.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intruder vs 1400 - fælge.
  • #1   27. okt 2013 Det hele bliver hurtigt dyre end cyklen... Og så så er den ikke synet endnu...
    Men ja alt kan lade sig gøre..

• #2   27. okt 2013 "Tak" @ Lars(storkbh)

Mere fyldest gørende, og retvisende besked skal man da lede længe efter.....

Men hvis du ikke aner hvad mulighederne er,- så bedes du venligst holde dig ude af tråden.

For du har ikke svaret på mere end alle andre allerede ved i forvejen, VEL??

Men du havde måske en påtrængende mulighed for at afprøve om det nye keyboard virker??

Men det virker okay - så læg dig bare til at sove igen..

PS. jeg håber stadig på gode input, fra folk der VED hvad de snakker om....

MVH.
    Henrik.

• #3   27. okt 2013 Ok... det vil jeg så gøre og lade de andre komme til....

• #4   27. okt 2013 VX800 fælge (billeder i min annonce) passer på din 1400.Dvs. du får 17" både for og bag. Jeg mener også vl1500 passer. Derudover tror jeg ikke de andre kardan modeller passer uden at du skal lave noget modificering.
    Ang. tromle til skive, bliver nok ikke nemt, da du ikke har noget at montere skiven fast i.

Mvh

Kommentér på:
Intruder vs 1400 - fælge.

Annonce