Tilmeldt:
7. dec 2005 Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Intruder 1400 / Vs 1400 spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået sådan en maskine på liften og skal forsøge at få liv i den.
Umiddelbart er jeg så tæt på klar til en opstarts-test som jeg kan være.
Dog er der noget der "nager" mig lidt.
Ved bestilling af tændrør bemærker jeg at der oplyses to forskellige rør til den. Og der oplyses at det ene skal sidde på tændspole 1, og det andet på tændspole 2. Ikke forreste cylindre eller bagerste. Det gør det jo ikke nemt så at vide hvilken spole der er hvilken !. Der står intet på dem ihvertfald.
Jeg har en teori om hvilken en det "dyre" rør skal sidde på. Men jeg kan jo tage fejl.
Er der en der VED hvilken et rør der skal sidde hvor.
Der er tale om disse to rør.
ngk dpr8ea9
ngk dpr8eix9
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Så jeg kan desværre ikke bare gøre som tidligere
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Tom. Jeg tænker det samme.
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 479
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 64 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 210
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 479
Det er jeg aldrig stødt på når jeg søger stumper til min vs1400
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 479
Se denne 4 cylindrede mc.
SUZUKI B-KING (GSX 1300 BK)
WVCR
Year of manufacture:
2008 to 2011
VIN:
JS1CR111100100001- -
Specifications*:
Engine size:
1340
Cylinders:
4
hp/kW:
185/136
Vehicle weight (kg):
259
Seat height (mm):
810
Valve clearance (intake):
KALT 0,08-0,18 MM
Valve clearance (exhaust):
KALT 0,18-0,28 MM
Engine idle speed:
1150 ± 100 U/MIN
Carburettor air screw:
EINSPRITZUNG
Tyre pressure (front):
2,5 BAR
Tyre pressure (rear):
2,9 BAR
Spark plug 1:
NGK CR9EIA-9
Spark plug 2:
-
Electrode gap:
0,9 MM
Fork tube diam.:
43 MM USD-GABEL
Front/rear sprockets:
18/43 ZÄHNE
Chain:
114 GLIEDER
Capacities:
Fork oil per rod:
527 ML SAE 10W
Engine oil w/o filter:
3,1 L SAE 10W-40
Engine oil with filter:
3,3 L MIN. API SF
Brake fluid:
DOT 4
Final drive oil:
Fuel:
16,5 LITER
Coolant:
2,9 LITER
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 573
og Louis oplyser bare to forskellige typer rør der kan bruges
Hubraum:
1360
Zylinder:
2
PS/KW:
61/45
Fahrzeuggewicht (kg):
260
Sitzhöhe (mm):
740
Ventilspiel (Ein):
HYDROSTÖSSEL
Ventilspiel (Aus):
HYDROSTÖSSEL
Leerlaufdrehzahl:
1000 ± 50 U/MIN
Vergaserluftschraube:
CA 1,75 AUSDREH.
Reifendruck (vorn):
2,0 BAR
Reifendruck (hinten):
2,0 (2,3) BAR
Zündkerze 1:
NGK DPR8EA-9
Zündkerze 2:
NGK DPR8EIX-9
Elektrodenabstand:
0,9 MM
Standrohr Ø:
41 MM TELEGABEL
Ritzel/Kettenrad:
Kette:
KARDAN
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Zündkerze 1:
NGK DPR8EA-9
Zündkerze 2:
NGK DPR8EIX-9
Og der siger de tændspole 1 NGK DPR8EA-9 og tændspole 2 NGK DPR8EIX-9
så jeg ser det ikke som en valgmulighed. Men helt sikkert kan den da kører på to af de dyre. Og sikkert også to af de billige.
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 573
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 479
Men kan godt se at formuleringen kan være tvetydig
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Intruder 1400 / Vs 1400 spørgsmål