1.143 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Omlakering Pris?? Omlakering Pris??

Hej Mcg..

Jeg har gået og tænkt lidt over vinteren på om jeg skulle få min kværn omlakeret..

Jeg tænker Mat sort på alle kåbe dele + tank..

Er der nogle der har en idé om hvad sådan noget koster i københavns området? er villig til af køre lidt smiley

Håber i kan være behjælpelige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omlakering Pris??
  • #1   21. maj 2013 4500 ca

• #2   21. maj 2013 Har du evt en Hjemmeside eller nogen man kan snakke med?

• #3   21. maj 2013 4500 er billigt. Og vist også uden regning. Jeg ville sige omkrig 6-7000 med kvittering smiley

• #4   21. maj 2013 Det kommer vel an på hvor meget din maler skal lave. Jeg har fået en pris på min fuldkåbe (zxr750) på 1000 kr, hvis jeg selv sleb den ned og fyldte alle huller/revner, så delene bare var til at sprøjte...

• #5   21. maj 2013 Dino D

Nu er der ikke ret mange malere der vil det du nævner og forståligt nok da grundarbejdet er utrolig vigtigt .

men vil også skyde på 6-7000

• #6   21. maj 2013 Sidst jeg fik en pris, lød den på 8000,- uden meromsætningsafgift!

Og det var endda i det mørke Jylland..

• #7   21. maj 2013 Jeg gav 3K for at få min piftet op, men då skal du nok kende maleren og befinde dig i jylland...

• Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
    #8   21. maj 2013 Jeg gør det gerne for 4500 (:

• #9   21. maj 2013 en "rigtig" maler skal have ca 7k .... jeg gav 10 incl adskillelse/samling for min knallert i vinter.... det var m regning osv hos aut forhandler

• #10   21. maj 2013 Fat noget vådslibepapir, korn 800 og giv den en tur med det. Så er den mat smiley

• #11   21. maj 2013 Har lige fået et tilbud der hedder 10000 for kåbedele og tank og 3500 for motor og stel og der tilhørende kåbe og tank er våd maling og stel og motor pulver

• #12   21. maj 2013 Nej det skal selvfølgeligt gøres ordenligt. Han bruger også en time eller to på at gøre det sidste klar inden lasering, hvis jeg har overset noget. MEN han tager 150-200 kr i timen, så kan jeg simpelthen ikke forstå hvordan i kan komme op på de beløb i beskriver... Her i Jylland kan man få en bil lakeret for under 10k, uden alt det papir arbejde...

• #13   22. maj 2013 Langt det meste af "overfladen" på en MC skal håndslibes og hvis der er ridser, lidt dybe stenslag mm. skal du give plastprimer (hvis plasten er eksponeret), fylder som skal håndsslibes, evt. spartel - i meget små mængder - evt fylder igen med slibning, grundfarve og evt. klarlak. Hvis det skal gøres ordentligt tager det bare utrolig lang tid... Det er klart at hvis lakken i forvejen står som et kys i rø... og der ikke er stenslag mm., så skal lakken bare slibes med k800 og have mat klarlak eller mat sort og så tager det ikke så lang tid, men det er derfor det kan være svært at give en pris uden at se MC‘en.

• #14   22. maj 2013 der er på venstre side som ses på billedet en skramme mellem hullerne på kåben også er der et minimalt stenslag på venstre side af tanken..

• #15   22. maj 2013 Dino hvor ka du det hsr ikke kunnet finde et eneste sted hvor det har været under 9000 det det billigste.
    Meen tror nu heller ikke jeg ville være tryg ved at bruge de her uden kvitering maler

• #16   22. maj 2013 Jeg synes det er lidt tosset, at male den om hvis den ikke har nogen skader. Den har jo langtfra en forfærdelig farve ( synes jeg :-)) og det er jo ikke en model der mobiliserer gaderespekt bare fordi den bliver mat smiley

Jeg ville gemme pengene til den skal udskiftes smiley

Kommentér på:
Omlakering Pris??

Annonce