1.351 visninger
|
Oprettet:
Omlakering af Fælge, Pris? {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
Som noget vinter noget, overvejer jeg at få lakeret mine fælge i enten Hvid, eller guld.. Enten gør jeg det, eller også ryder der nogle rimstripes på..
Jeg kender bare ikke umiddelbart nogle på eller omkring fyn der laver sådan noget.. Kender i nogen? Evt hvad det vil koste i pris sådan ca?...
I er også velkommen til at klikke ind på min mc, og se hvad i synes der vil passe bedst i farver;).. Det er altid rart med andres meninger, selvom det er smag og behag:P...
det er R6'eren..
hygge!
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 129
så prisen ligger nok deromkring
og til dem der synger pulver lak stik det op i røven det hoilder ikk lige så godt
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 29
Og den får grunder, og nok lag til at der kan blive skiftet dæk engang imellem etc?:)
jesper
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 129
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 149
Jeg har været inde og snakke med an maler om det idag, og han skulle have ca. 800 kr. Men det er på lolland...
Jeg overvejer selv a male mine hvide, men er en del usikker på om, det passer. Kig ind på min og kom med evt kommentar til det.
jun 2008
Din vil se rigtig fed ud med hvid.. der er noget med hvide fælge synes jeg.. ser pisse fedt ud.. Især fordi din er sort, måske vi kan få en pris hvis vi smider 4 fælge derned;)... hehe...
jesper
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
jun 2008
så vil jeg hellere give noget mere, og så få kvalitet hvor de laver det prof..
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 149
Jeg skal osse bare være helt sikker på om jeg vil male dem. Men tror osse det vil være super fedt med hvide fælge på sort cykel.
Omlakering af Fælge, Pris?