{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Omlakering af Fælge, Pris? {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Som noget vinter noget, overvejer jeg at få lakeret mine fælge i enten Hvid, eller guld.. Enten gør jeg det, eller også ryder der nogle rimstripes på..

Jeg kender bare ikke umiddelbart nogle på eller omkring fyn der laver sådan noget.. Kender i nogen? Evt hvad det vil koste i pris sådan ca?...

I er også velkommen til at klikke ind på min mc, og se hvad i synes der vil passe bedst i farver;).. Det er altid rart med andres meninger, selvom det er smag og behag:P...

det er R6'eren..

hygge!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omlakering af Fælge, Pris?
  • #1   20. okt 2009 jeg plejer ta 1k

så prisen ligger nok deromkring

og til dem der synger pulver lak stik det op i røven det hoilder ikk lige så godt

• #2   20. okt 2009 1 k for begge fælg? inklusiv lak?...

Og den får grunder, og nok lag til at der kan blive skiftet dæk engang imellem etc?:)

jesper

• #3   20. okt 2009 ja bare der ikk er ir på så står de ellers som org bare i andne farve

• #4   20. okt 2009 He´j. Jeg syntes helt sikkert de skal være hvide. Tror det vil se mega fedt ud.
    Jeg har været inde og snakke med an maler om det idag, og han skulle have ca. 800 kr. Men det er på lolland...

Jeg overvejer selv a male mine hvide, men er en del usikker på om, det passer. Kig ind på min og kom med evt kommentar til det.

• #5   20. okt 2009 Hey... ok, 800 simpelthen:D det bliver jo billigere og billigere...

Din vil se rigtig fed ud med hvid.. der er noget med hvide fælge synes jeg.. ser pisse fedt ud.. Især fordi din er sort, måske vi kan få en pris hvis vi smider 4 fælge derned;)... hehe...

jesper

• #6   20. okt 2009 Har også overvejet at få malet mine i org farve. og poleret kanterne. 1000 synes jeg er fair nok. Lortet skal sgu holde...

• #7   20. okt 2009 det præcis det... Jeg gider ikke betale 800 for noget som krakelere efter 2 år.. og ikke kan poleres op så det står flot..

så vil jeg hellere give noget mere, og så få kvalitet hvor de laver det prof..

• #8   20. okt 2009 Jeg vil osse helt sikkert gi mere hvis det kan holde bedere. Men nu var det en pris fra 1 sted, men jeg skal helt sikkert undersøge nogen flere priser.

Jeg skal osse bare være helt sikker på om jeg vil male dem. Men tror osse det vil være super fedt med hvide fælge på sort cykel.

Kommentér på:
Omlakering af Fælge, Pris?

Annonce