1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Folie på MC - treatment Folie på MC - treatment

Jeg skriver desværre et indlæg mere da min formåen er ret begrænset pt. Håber IGEN på jeres hjælp.

Jeg lavede igår denne tråd ang. folie og status er som billedet nederst i tråden viser:
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Styling/195062-folie_af___ny_paa__

Jeg har behov for hjælp - faktisk en enkelt fremgangsmåde punkt for punkt så jeg ved hvad jeg skal gøre.

Jeg har taget folier er min cykel og skal nu have limrester af. Når de er af skal der nye folier på, men skal skjoldene behandles inden montage og hvad skal jeg bruge under selve montagen af stickers og til slut, hvad skal de behandles med efter montage..

Håber igen I gider hjælpe - jeg modtager alle inputs med kyshånd smiley

Tusind tak gutter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folie på MC - treatment
  • #1   29. apr 2013 Du skal

1) Affedte underlaget
    2) Montere nye mærker
    3) Ikke gøre andet - medmindre der skal klar lak over...så skal du til maler

Du skal ikke bruge andet under montagen, end en sikker hånd, måske lidt malertape til placering af mærket, og måske en plastskraber - men mærkerne er så små, at det sikkert ikke er nødvendigt.

PS - Du er tydeligvis noget bekymret for din fine Suzuki - så kan kun tilføje at, det præcis er denne type opgaver man bruger en fagmand til... smiley

• #2   29. apr 2013 det bedste du kan gøre for at få lim rester af er meget simpel:smør brun sæbe på det og put husholdnings film over lad det stå et par timer og så kan limen bare skrabes af.
    det virker bare hver gang smiley

• #3   29. apr 2013 Lampeolie er også fint til limrester

• #4   29. apr 2013 Køb nu bare dl 44. Fra kema du spørg om prof råd så brug dem i sedet for alle de der Jørgen Leth løsninger smiley
    Du skal bare tøre resterne af med det tøre over med ren tør klud efterfølgende og montere stickers

• #5   29. apr 2013 Kema lyder som et godt valg, men hvor kan man få det henne - sælges det i nogle af de større kæder (Bauhaus, XL, jem og fix mv)?

• #6   29. apr 2013 Sanistål. Carl ras. Carl f.

• #7   29. apr 2013 ...eller hos Kema selv - som slet ikke hedder Kema, men ITW Spraytec Nordic smiley
    De bor på Priorsvej 36, 8600 Silkeborg.

PS - Kema navnet bruger de stadig, men firmaet blev overtaget for år tilbage, af ITW koncernen.

• #8   29. apr 2013 Jammen det jo perfekt min vi enige om det nemmere og finde det i en af de ovennævnte butikker der ligger i hele landet end i deres egen butik i silkeborg

Og deres nye navn er vel også irealavant når det stadig kaldes kema dl-44

• #9   30. apr 2013 Næh, det er det da ikke, hvis man vil finde firmaet, og evt. nærmeste forhandler..??
    For det er kun (en del af) produkterne der hedder Kema.
    Firmaet hedder ITW...bla.bla...

• #10   30. apr 2013 Tak for Info - det skal jeg helt sikkert have fat i!

• #11   30. apr 2013 Nu har jeg fået fat i DL-44 hos Sanistål og har afprøvet det på min MC som jeg skal i gang med at male om.
    Det kan klart anbefales! Cellulosefortynder klarer også arbejdet men DL-44 er MEGET nemmere at arbejde med og ikke så skadeligt. Fedt produkt!

Kommentér på:
Folie på MC - treatment

Annonce