Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højglanspolering af stel på R1...
  • #1   10. nov 2004 Hej Bo har tidliger læst der skulle ligge en sliber i dit område, ellers ved jeg ikke hvor der ligger nogen over der, jeg er fra Korsør, og jeg for polered i Vemmelev.
    Mvh Jan k

• #2   11. nov 2004 Det er noget du selv kan gøre ved at tage ud til din lokale jernhandel og købe polerrundeller til en boremaskine og så skal du have noget voks og kridt til det. Så er det nogle timer´s hårdt arbejde så kommer det og en god ide ville være at få det lakeret bagefter så slipper du for at skal polere det op igen....
    Hilsen A.Bisgaard

• #3   11. nov 2004 Hej Bo

Du skal finde slipo-team i Horsens.
    Snak med Brian, han vil helt sikkert hjælpe dig.
    Hvis ikke med at polere det, så med at du får de rigtige grejer. Jeg har selv poleret mine stumper og er blevet så bidt af det at jeg nu også har købt de rigtige maskiner.
    Se evt de polerede stumper på den is-blå HD - dem har jeg selv poleret. (det tager en h.... til tid, men det ser ud derefter)
    Hvis du vil have lidt gode råd - så skriv til Buell@c.dk

Mvh
    RS

• #4   12. nov 2004 Tak for svarene... jeg må lige have fat i ham brian der..

• #5   12. nov 2004 lad enlig være med at lakere tingene bagefter for det kan ikke holde på den glatte overflade og så bliver det sådan en gulig farve

• #6   12. nov 2004 Jeg kan ikke forstå hvorfor i har så travlt med at laker alu??????, prøv nu og høre her kære venner, min ven er autolaker, vi har prøvet alt, og jeg siger alt, og hør nu her DER ER IKKE NOGET SOM KAN HOLDE, som jeg har skrevet før igang med knogfedt, også avispapir, et par gange om måned eller hver gang man vasker mc, så holder det.
    Jeg kan varmt anbefale Slagelse metalsliberri, i Vemmelev, sjælland hvis nogen skulle være itvil haha, de laver et pisse godt stykke arbejde, send dit stell her over og få lavet et godt job, det kan jeg godt stå inde for, ha det godt, og lad mig høre hvad du finder ud af. mvh Jan k

• #8   12. nov 2004 Kære Jonas det er jo noget helt andet det du spør om, vi snakker om når det er polered, også man vil laker det for at slippe for at poler det, men det kan ikke holde, det du spørg om, det er jo lavet i varmeorvn, og en speciel grunder og lak til alu, håber du forstår. mvh Jan k

• #9   12. nov 2004 Enig med Jan K.....
    Slagelse metal sliberi laver et godt stykke arbejde.
    Kan kun anbefales !

Har en klub-kammerat som har et ZX9 stel til polering nu og mit stel osv. skal der op her i vinter......

• #10   12. nov 2004 Tak Jimmy, rart at læse, andre giver en ret i det man brænder for, nemlig at lave det flot og pænt, og der findes ikke noget beder end at se alu total snot gejlet op med fin polering, skal ud og hente mine stumper til Harley Fredag, måske jeg når og se dit stell, det ser kanon ud sådan et stell når det er polered, men godt det ikke er mig som sidder der og laver sådan et arbejde haha. mvh Jan k

Kommentér på:
Højglanspolering af stel på R1...

Annonce