1.202 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Suzuki Marauder GZ125 - erfaringer og styling? Suzuki Marauder GZ125 - erfaringer og styling?

Hej drenge.

Jeg er ved at investere i en Suzuki Marauder 125'er og vil høre om der er nogle der har nogle fordele og ulemper ved den, som de kan remse op?

Er det evt. muligt uden at gøre et vildt tuningsprojekt ud af den, at få den til at runde de 100km/t? Det er jo en bessefarcykel, men ville nu gerne have bare lidt mere tempo ind i den.

Er der nogen derude der ved hvor man kan skaffe styling til disse? Jeg tænker på styr, bredere bro, bredere fælge, andre skærme, udstødninger, sæde osv, så man kan giver den et lidt mere chopperagtigt look.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Marauder GZ125 - erfaringer og styling?
  • #1   6. apr 2012 hvis du køber en 125ccm motorcykel, så er det nok ikke topfart du skal regne med, på nogen måde, men du kan jo prøve med et bagtandhjul der er lidt mindre. eller bedre endnu en anden motorcykel. jeg kan slet ikke forestille mig hvad man skal stille op med en 125kubik

• #3   6. apr 2012 ja og yamaha i stedet for suzuki og virago i stedet for marauder og 535 i stedet for 125. så skal den nok kunne køre 165. og prisforskellen er ikke vildt stor.

• #4   6. apr 2012 eller ls 650 savage måske der er nogle billige her på siden

• #5   6. apr 2012 Mange gak drenge, men I kører helt ud af emnet smiley jeg er godt klar over det ikke er topfart man skal gå efter og er godt klar over at en 250'er er mere motorcykel, men nu er det en 125'er der er tale om og hvordan jeg kan få netop denne maskine til at rende liiiidt hurtigere samt hvor jeg finder styling til den henne smiley

Kommentér på:
Suzuki Marauder GZ125 - erfaringer og styling?

Annonce