{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste tunudstødning til R6
  • #1   26. jan 2011 Værs´go Arrow thunder fra 2279kr!
    http://www.mo2parts.dk/vare/900182


  • #2   26. jan 2011 Du kan få forrør for 5500, så har du komplet system for under 8K

  • #4   26. jan 2011 akrapovic,( yousimura hvis det er den japanske model ik det billige usa shit)

    devil


  • #6   26. jan 2011 Ville også købe Jespers udstødning. Har kun hørt godt om graves. Havde den passet til min 05 havde jeg købt den.

  • #7   26. jan 2011 Ingen af dem hvis du ikke få bla. en powercommander på og noget rullearbejde. Og hvis det skal være helt godt - et K&N filter få at få mere luft.
    Du kan jo sætte hvilken som helst potte på - hvis (og det gør den) ændre dit flow som ændre den også ved ens mc benzin/luft opsætning - og det kan (Gør/giver) dig en ringe performance og da din cykel IKKE kan ændre dens brændstof værdier selv - så er det penge ud af vinduet hvis det er HK&NM du er ude efter.
    Er det bare lyd og udsende. så er det en anden historie.


  • #8   26. jan 2011 Akrapovic og har ikke fortrudt et sekund. Fantastisk fit. (Den gled simpelthen bare på kværen da jeg monterede den. Finish i top, DB killer medfølger og skriger fantastisk, overvejede selv seriøst Graves men på daværende tidspunkt var den svær at finde i Europa.. Det har så ændret sig siden.

    Arrows går du heller ikke galt i byen med.


  • #9   26. jan 2011 PS er det kun potte så behøver du ikke et Fuel managetment system eller at skifte luftfilter.

  • #10   26. jan 2011 Tak for alle input....Jeg vil også have Powercommander på og have den rullet ind smiley

    Jeg har mulighed for at få et komplet leovinci system i titanium...dur det??


  • #11   26. jan 2011 Næste gang jeg skal have ny cykel vil jeg have arata :9

  • #12   26. jan 2011 købte en næsten ny komplet M4 i USA for 3200 incl forsendelse og told og er godt tilfreds. Pris i dk ca 17000

  • #13   26. jan 2011 Jim K: Jo du gør.
    Og det er sku heller ikke noget jeg bare finder på eller siger.
    Det er giver sig selv når du ændre noget med ens motor "åndedræt" så ændre du på en ting skal du også ændre et andet sted. Så simpel er det faktisk.
    Dette vil du også vide hvis du læse en motor tuner håndbog, have adgang til rullefelt og testudstyr, have været på kursus eller har en uddaenlse i det.
    Det er det samme med en menneske krop - hjerte, og krop og lunger passer sammen. Laver du op på en ting (homoner der giver større hjerte da det er en muske) så kan (kommer der) følger. Dit blodtryk, kresløb, osv bliver fuck up.
    Og det er jo også en ilt-pumpe. Bare en kød & blod pumpe.
    Det er det samme med en motor - det er også kun en pumpe/luftpumpe. Luft ind & luft ud. Simpel.


  • #14   26. jan 2011 Fordi ens røvhul bliver større er det da ikke ensbetydende med at man æder mere:-)
    Jeg har nu aldrig oplevet problemet ved kun at smide en larmepotte på. Min gamle tlr1000 nåede jeg da små 20000 km på med div. Bulderpotter og den blev aldrig justeret.


  • #15   26. jan 2011 Hvor kan du få fat i en Leo Vince udstødning henne af?

    Synes ikke de er til at finde nogle steder.


  • #16   26. jan 2011 (link fjernet) 600 R6&CC=600&Year=2006&Image=yamaha_yzf-r6_7594B.jpg&Type=Full System&SoundRating=&Description=SBK FACTORY EVOII FULL SYSTEM CARBON W/ CARBON END CAP&PartNum=8245&RetailPrice=974.35&Notes1=Includes Optional Quiet Insert&shipping=5

  • #17   26. jan 2011 Nick - dit røvhul passer også til din krop. Og din mave og dine tarme. Når der er en ting der ikke gør, så går det galt.
    Men igen. Tro på hvad du vil, men begynder du at sætte dig ind i emnet og snakker med folk der er uddanet i det og som arbejder med det - så vil du hurtig finde du af hvad der er sandt og hvad der ikke er.


  • #18   26. jan 2011 Fenris: Nope.. Det hele afhænger af om Katten fjernes når du også fjerner potten og det gør du ikke med med den model R6´er. Der forbliver katten og lambdasonden på, og dermed er hele fuelsetuppet det samme. Det enste der ændres er at Exup´en fjernes og der skal sættes en Elimiator på.. Effekten af dette indgreb er så også rimeligt begrænset.

    Men korrekt sætte du et fuldsystem på den så fjernes katten HELE flowet ændres nu, og det skal der så kompenseres for og det kan så gøres ved at montere et Piggybag system af en slags. og et filter med større gennemgang.

    Henrik B. Husk at hvis du sætter fuldsystem på så husk også at få sat nogle Smog Block off på også, De fjerner den ekstra luft som Katten ellers skulle bruge på at brænde evt. uforbrændt benzin af, og vil give et falsk Airfuel måling når den er i rullefelt og resultere i at den kommer til at køre for fed.


  • #19   26. jan 2011 Selv en Mc som Honda Hornet - der får en slip-on på som på den måde beholder dens kat. får ændret dens flow. Endda væsenligt. Det har jeg endda rulleflets papir og målinger på.
    så det er lige meget - ændre du på noget - så kommer resten også.
    At der ved nogle ting er større forskel end andre er så en anden sag. Men at sige der ikke sker noget er en underdrivelse.
    Dette så jeg også selv da jeg var på kursus hos Mr.Dyno ved netop den type cykel - med slip-on potte og kat.


  • #20   26. jan 2011 er glad for mit akro, det larmer og fungerer, husk ps3 og luft filgter, og kørt ind.
    man får ik en skid ud af bare at købe en potte, da katalysatoren stadig er på forreste del af udst. man ka såmænd køre uden potte, unden den store forskel i larm el noget. så komplet sæt på og det fungerer smiley

    er der andre der har modificeret deres r6 mere??? hva ka man gøre for lidt mere effekt ? el ska man over og finde den rette gearing man så ønsker at køre smiley


Kommentér på:
Bedste tunudstødning til R6

Annonce