{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mat-sort maling (spray)
  • #1   18. okt 2010 Sanistål har det

• #2   18. okt 2010 som per anker siger sanistål ellers har biltema en rigtig god en i det hele taget så er biltemas spray maling rigtig god til og flyde sammen og løber ikke som motip og andre ellers anerkendte mærker men selvom man maler matsort så er det vigtigste stadig for behandling slibning primer og let slibning igen (når det er helt tørt) også skal det lige tøres over med fortynder for så og give den endelige matsorte så får man et rigtig god resultat som også holder

• #3   18. okt 2010 Tak for svarene (og rådet) :o)

Jeg kigger på det, det er første gang jeg skal male så man er lidt spændt på resultatet

• #4   18. okt 2010 Jeg har brugt motip matsort, og det virker fint, selv vel lapning kan du ikke se overgangen, tynde lag, som med alt maler arbejde. Slib med fint sandpapir, korn 400 eller lignende, til du har en glat overflade, blæs ren og affedt, og så mange tynde lag til det dækker, ikke noget med et tykt lag.

• #5   18. okt 2010 Noteret, tak! smiley

• #6   18. okt 2010 Andreas Holst....
    du må da på ingen måde tørre det over med fortynder... så koger det da op og man kan starte forfra...
    Nej få det hellere lavet med en 2-komponent matsort, det holder, lad være med at give dårlige råd.... !

• #7   18. okt 2010 Maleren. Tror bare han vil bruge spray dåse, enig at rigtig auto lack holder bedre, der skal også noget mere udstyr til.
    Havde slet ikke set det med at tørre over med fortynder smiley super råd så er der arbejde fremover, male tørre af, male.... smiley

• #8   18. okt 2010 Hej Renè.
    Matsort er altid godt,og du kan få et godt resultat hvis du er grundig med din forbehandling / nedslibning.
    Men hvad med at få di MZ oprettet,er da lidt spændt på hvad du nu har "rodet" dig ud i. Er jo selv tidligereMZ ejer,og har et svagt punkt med disse dejlige Østtyskere.
    Held og lykke med "maleriet".
    KIM

• #10   18. okt 2010 Kim > Jeg henter skønheden i løbet af ugen, så bliver den oprettet så hurtigt jeg kan (sikkert 30 minutter efter jeg er kommet hjem - traditionen tro ) Det er en MZ 251 Saxon Tour smiley

René > Jeg køber en kopsprøjte og noget 2 komponent matsort, så er det ellers bare at gå i gang.

Jeg skriver bag øret at slibe det hele ned godt og grundit først! smiley

Kommentér på:
Mat-sort maling (spray)

Annonce