drag pipes til xv 250 {{forumTopicSubject}}
da jeg ikke lige er raketforsker eller cykelsmed så ved jeg ikke ret meget om monteringen af disse her, og før jeg bestiller dem hjem ville jeg lige høre om der er nogen der ved, om de for det første passer på min virago, da der ikke står noget model årstal på dem. og om jeg skal stille på karburatoren når de er monteret.
på forhånd tak,
venlig hilsen Martin
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.motorcycle-exhaust.com/merchant2/graphics/00000001/WE4525b.jpg&imgrefurl=http://www.motorcycle-exhaust.com/product/WE4525.html&usg=__BoLAE1H1ahB4B5Jr1iNxgM2A14Q=&h=350&w=350&sz=37&hl=da&start=12&um=1&itbs=1&tbnid=RDux43cfEiSR4M:&tbnh=120&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Ddragpipes%2Bwest%2Beagles%26um%3D1%26hl%3Dda%26safe%3Doff%26sa%3DN%26rlz%3D1R2ACPW_da%26tbs%3Disch:1
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Du skal helt sikkert dyse op, eller hæve nålen i din kaburator. Det nemme ved din model er, at den kun har en enkelt. Dog skal du gå efter bagerste cylinders tændrørsfarve. Den går mere varm end den forreste pga V2. Derfor man laver 2 kaburatore på større modeller.
jul 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 15
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Du ødelægger ikke noget, hvis du er obs på forbrændingen ved at se på dine tændrørs farve. Lidt brunlig og den står godt.
Er tændrørene lyse, skal den dyses op. Det VED DU KUN, når du har kørt med den opsætning
drag pipes til xv 250