Syn... + Raask Drag Pipes.. (Intruder) {{forumTopicSubject}}
Som sagt har jeg fået mig en intruder.
Men der er Raask Drag Pipes monteret, lyder skide godt.
Men der er vel god chance for den larmer for meget til at blive synet...
Har fået de orginale rør med, men så skal man også til at fjerne fremflyttersættet osv for at få det ene af rørene af.
For så at samle igen, køre til syn, køre hjem og skille af igen, og samle det hele igen....
Gad jeg GODT blive fri for!!
Er der nogle som har et par gode fif måske?
Har nemlig ti tommelfingre hvad angrå mekanik...
En god mc ven mener jeg bare skal tage chancen og køre op med den til syns hallen. Se om det går... (men som sagt, så larmer den MEGET når den får gas så... ved ikke lige)
Kommer fra nordjylland, så hvis en kommer med et fif han gerne vil vise mig her oppe er det selvfølgelig også muligt
På forhånd tak.
MvH Tommy
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
Men de er næsten rene hele vejen igennem, så nok lidt svært at få sådan en "prop" til at sidde hvis der bliver givet lidt gas
Mangler stadig lidt ide'er, også gerne til hvordan jeg evt kan få det uld til at blive!
MvH Tommy.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 47
De koster godt nok 295 kr stykket, men mon ikke det ville hjælpe gevaldigt på larmen??
Cheers
maj 2009
(link fjernet)
sep 2007
Ja har set dem, men spørgsmålet er, passer de mon i mine? håber jeg...
Men 600 kr er også mange penge for at bruge dem en gang hehe.
maj 2009
De står under VS1400'eren..så mon ikke. Men du kan prøve at ringe til dem. Og så kan man sige, så har du dem hvis du en dag skulle gå hen og blive træt af at skræmme livet af ældre damer
sep 2007
Men ja, jeg prøver med grydesvampe på mandag eller tirsdag. Så køre jeg til syn hvis det virker.
Ellers må de DB killers bare bestilles hjem
aug 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Hvis han siger noget, så sig til synsmanden at du har de originale hjemme, og dem kan du da godt sætte på til ære for ham.
Sandsynligvis siger han: "Efter syn sætter du jo bare de her på igen! så hva fa'en"
Syn... + Raask Drag Pipes.. (Intruder)