{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Suzuki gsxr 400 rr
  • #1   12. apr 2006 den findes i 2 modeller jo ;o)

du har vel den med race (single) bagende kan jeg regne ud, jeg tør faktisk ikke sige med 120% sikker hed om du kan tage bagenden fra den anden og smide over på men chancerne er meget gode skulle jeg mene!

(havde selv en gsx400rr som første mc nemlig ;o)

• #2   12. apr 2006 Jeg har lige solgt min gs500e og kigger efter en gsxr 400, men kun hvis jeg kan få et bagsæde på...

men jeg må lige prøve at forhøre mig rundt omkring...

takker.

• #3   12. apr 2006 Køb dig en GSXR400 gk76a fra 1995. Det er vidst den yngste årgang. Den er med pasagersæde (samme model som min). Men hvorfor ikke købe en MC med lidt flere ccm? Jeg er sikker på du ikke skal putte meget ekstra guld i, for at kunne købe en GSXR600 som er fin...

MVH Nordskov

• #4   12. apr 2006 Eller køb min, der er bagsæde på smiley

• #5   12. apr 2006 Ja, hvis du har mod på en 600ccm, så smut forbi min profil og tjek min RF'er ud. Prisen er jo stort set den samme som du skal give for en 400ccm.. Værd at overveje.

-Og min har også bagsæde!

Ronny.

• #6   13. apr 2006 Hvis man gider og stå og diskutere om der stod 260 eller 275 eller what the fuck ever så køb kubikker. Hvis du vil ud og slide din kneesliders op så køb en GIXXer 400... Har selv været den lykkelige ejer af sådan en størrelse. Rigtig fin cykel.

MHT bagsæde skal du være opmærksom på at der skal noget bagstel under passagersædet. Dette er ikke standard på den model med solo sæde. Undersøgte det selv til min. Opgav projektet og købte en anden cykel.

Kommentér på:
Ang. Suzuki gsxr 400 rr

Annonce