432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Body spartel Body spartel

Jeg har monteret en aftermarket undertray og der er nogle steder der godt kunne trænge til lidt spartel da mellemrummene er lige lovlige store efter min mening... Bla mellem nedre bagende og baglygteglas og andre små steder

Men hvilke spartelmasse skal man bruge til fiberglas og plastik og hvordan sliber man det bagefter...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Body spartel
  • #1   3. jun 2010 Tag i dit lokale byggemarked og køb noget glasfiberspartel. Køb godt med sandpapir i forskellige størrelser. Grove korn er gode til at fjerne det meste af det overskydende, og derefter bruger du finere korn til at gøre overfladen glat.

Husk, jo mere du smører på, jo mere skal slibes væk, så vær betænksom.

• #2   3. jun 2010 Og inden du smører spartelmasse på, skal du lige "rive" overfladen åben med grov sandpapir, da overfladen højst sandsynligt er glat. smiley

• #3   3. jun 2010 Så glasfiberspartel og masser af sandpapier i forskellige kornstørrelser og hver nærrig med påføringen, når man først har "revet" lidt i det glatte... smiley

Jeg er helt med... Takker Daniel

• #4   3. jun 2010 Ikke være nærig med påføring, blot med omtanke. Men du får hurtigt en feeling med det smiley

Velbekomme og god kamp!

- Har selv lige stået med en tank, forskærm og 2 sideskjolde til t500'eren i min profil. Det har taget mig omkring 15 timer, men jeg vil også have det helt i top smiley

• #5   4. jun 2010 Husk endelig støvmaske, især hvis du bruger glasfiber spartel..

Kommentér på:
Body spartel

Annonce