Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Div. nye ting til SV650?
  • #1   23. apr 2010 jeg har monteret et full system mivv gp og bmc filter og den lyder i hvert fald ond smiley og din lokale mc pusher kan sikkert godt skaffe noget hjem til dig smiley ellers er der diverse sider hvor du også kan bestille hjem

• #2   23. apr 2010 svrider forum der kan du søge/kigge og folkene der inde er gæve hjælpsomme gutter.

Vester

• #3   23. apr 2010 Michael: Hvor meget gav du for dit fuldsystem? Og har du en optagelse af lyden?

Steffen: Cool. Kigger lige derinde engang smiley

• #4   23. apr 2010 det er med en slip on ser ik kønt ud på en sv fuld system er meget kønner og nemmer at montere da med en slip on skal du skære i din std udstødning

• #5   23. apr 2010 Okay. Så det er at foretrække at smide lidt ekstra kroner, og få et fuldsystem...

• #6   23. apr 2010 helt sikkert har efter hånden monterede en del udstø systemer på sv 650 og vil sige til billige penge , får du meget får pengende hved mivv

• #7   23. apr 2010 Dennis - Så er det da fordi det har været noget makværk du har sat på, for efter min mening er en slip on super fin til en SV maskine og syntes ikke det kan svare sig at kaste det dobbelte efter det for at få fuld system.

Men forskellige mennesker forskellige meninger.

søg rundt her på galleriet og svrider forum og få inspiration :o)

Vester

• #8   23. apr 2010 Kig under min solgte sv 650 naked. min første SV (blå) der er der slip on på.
    Og den sorte hvor der sidder enkelt potte på( akrapovic) det er fuld system.

Døm selv jeg syntes slip on ser fint.

Vester

• #9   23. apr 2010 Hvad er den egentlige forskel på en slip-on, og et fuldsystem???

• #10   23. apr 2010 Et fuldt system skifter man udstødningen hele vejen fra begge cylindre og helt ud incl potte/potter.

Slip on fjerner man kun potten og sætter en anden potte på. På en SV saver man det originale rør over og montere så den nye potte med de overgange som medfølger den nye potte, og de fleste levere muffe med så man nent kan montere den originale igen.

Håber det gav lid mening smiley

Vester

Kommentér på:
Div. nye ting til SV650?

Annonce