{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

RIGTIG lorte dag!!! {{forumTopicSubject}}

hey folkens dagen idag var en hvor man skulle blive i sengen.

Først total kaos på arbejdet
Så ringer banken og siger at min overførelsel af penge til min nye hjelm ikke er blevet godkendt da der er nogle ting som ikke er skrevet korrekt, så skal til og finde ud af det og skrive frem og tilbage med en tysker der ikke forstår engelsk.
Så 2½Times over arbejde (heh ja sku min fritid er dyr)
Så på vej fra arbejdet til en kammaret møder jeg en traktor som ikke lige mener at vejen er lavet til biler, ser ham i sidste øjeblek rundt om et meget skarpt sving hvor der derefter er en lille smal bro, jeg bremser alt hvad jeg kan og dytter som en skør. men han fortsætter bar og jeg kan intet køre, det ener så med at jeg er ved at skride ud over den lille bro o på vej ned i åen, men for så lige dæk grep en enkelt gang og vupti så holder jeg i spænd mellem den lorte traktor og et autoværn på en møg bro:(
Begge for skærme + døre er ødelagt og 1 bag skærm, og det eneste han siger er : Jamen det jo noget skidt men ku intet gøre, og han mener jo så at han intet har og gøre med ulykken, på trods af at han fyldte min vejbane væltede frem i sin traktor og ikke lige tænkte på der måske ku komme en bil rundt i svinget. Jeg for en snak med bondeman bent og køre så hjem i min letterede forslået og trykked bil., straks spinnger jeg på cyklen efter at have taget en snak div mennesker om episoden, og finder såud af at han er en rimelig kendt nørd der ikke kan køre traktor. Så jeg ryger på cyklen og smutter ud for at tag billeder af stedet bremse sporene hans jul spor osv,

så på vej der ud, i min forviring har jeg ikke tjekket benz på maskinen og går i stå. jeg må så vente i 15 20 min til der kommer en dunk Benz, er blevet lidt i tvil om hvordan hanen på min tank skal stå for normal og for reserve tank, for kunne i hvertfald ikke få liv i den igen, før der kom nyt benzin på,

Da jeg så endelig nåede der ud var det blevet for mørkt til at ku tag billeder:(

da jeg så kommer hjem og tror jeg kan slppe af og tænke på noget andet er der kommet et brev fra mili om at jeg skal der ind og til nogle test, det blev forklaret og udsat osv for dem i snart 1000år at jeg ikke kan komme ind pga, noget knæ skade og skulder skade, plus noget migræne og en ullykke der resultered i 2 punktede lunger og meget mer, og STADIG vil dig kegler sku slev undersæge mig på trods af de har for junaler breve osv fra div hospitaler læger speciel læger røngten og scanninger, er de komplet idioter?

nu skla jegså tag 1 dag fra fra arbejde for at tag til noget lige gyldigt som de i forvejen snart har fået afvide 100 gange

Skal lige siges det oven i det også er blevet udsat nogle gange pga min uddanelse,
LORTE DAG!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIGTIG lorte dag!!!
  • #1   20. apr 2007 hmmm, du skulle nok være blevet i sengen.....

hvad angår bondemanden skal han nu ikke slippe afsted med den forklaring!!

• #2   20. apr 2007 Hvad kan du lærer at det,, tag cyklen på arbejde.. (8

• #3   20. apr 2007 Hmm nej men det er jo hans ord mod mit , han siger han næsten holdt stile og det var mig der kom ´kørende vildt hurtigt, og der skete jo intet med hans kampvogn,
    Derfor jeg ville have taget bilelder af mine bremse spor så der er beviser på hvornår jeg begyndte og bremse da jeg så ham, osv, og så bliver han medt til forsikringen, men har bar på fornemelsen af at de vil sige det var et held i uheld for han ku jo ikke bar fjerne traktoren sådan lige, eler noget lign

Og ja sku have taget cyklen hehe Hmm hvordan skal hanen stå på tanken for at køre på normal og på reserve tank, og er der en måde man kan tjekke om det reserve tank overhovedt fungere. for da jeg låb tør, sys jeg stadig jeg kunne få lidt lyd frem i tanken når jeg rystede min cykel.

• #4   20. apr 2007 Pil ned er normal tank, og drejer du den fuldt opad, er du på reservetanken

• #5   20. apr 2007 jari, er der en måde man kan tjekke om ens reserve tank fungere?
    Ville være lidt nemmere ind at køre så man gik død og så skulle til og have en ud med benzin hehe

de gange jeg har haft tanken af, har der ikke været forskel på hvordan pilen har været, der løber intet ud af tanken.

• #6   21. apr 2007 sejt..... smiley

• #7   21. apr 2007 Bare rolig Dannie, du er ikke den eneste der har lavet den med tanken, jeg gjorde det for 2 uger siden selv. lå og kørte på reservetank indtil den var tom, 25 km hjemme fra og min nøgle til tanken lå hjemme.

pil op reserve, pil ned alm tank.

Kommentér på:
RIGTIG lorte dag!!!

Annonce