{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stivstel..
  • #1   24. mar 2010 Hvis det er den der dorton du snakker om ville jeg ikke turde det.

• #2   24. mar 2010 Jeg ville ikke engang turde at køre på sådan en alene....

kender en der havde sådan en kineser hvor bagfælgen flækkede mens han kørte 80.

Det var en lifan. Jeg ved så ikke om der er forskel i kvaliteten på de to maskiner, men hvis den er bygget om så ville jeg SLET ikke anbefale det.

• #3   24. mar 2010 Man kan snilt ha en bag på en stivstellet..

• #4   24. mar 2010 Det ville da være oplagt at lege lidt med den Dorton der og stivstel var ik nogen dårlig ide`, ..:)

• #5   24. mar 2010 den står som helt standart, men kan se der er lidt delte meninger, men hvad er jeres grunde til det kk skulle holde..

Bertil A har du prøvet at øre på en stivstel..

• #6   24. mar 2010 Ja, min egen er stivstellet, jeg var også lidt spændt da jeg købte den men nu tænker jeg aldrig over det mere..

• #7   24. mar 2010 Grunden til at nogle mener den ik kan holde er nok at en stivstellet får lidt flere stød, bump og hop.. ( læs tæsk )
    Men jeg kan godt lide stivstel, dejlig kontant hvordan det så er at sidde bag på ved jeg ik, nu er der jo også forskel på om man bare kører en tur, eller du skal ha konen bag på hele Europa rundt, så kan det godt være hun får ondt i rø... smiley
    Men hvis sådan en gammel veteran kan holde, skulle din vel også kunne,
    det er da bare at prøve og se hvad der sker..

• #8   24. mar 2010 Bertil A
    Din er jo altså ikke støbt af gamle kinesiske vandhaner, men af gedigent stål, hvilkent en kinøjser bestemt ikke er. Rørerne er tyndere end blindtarmen på en kolibri, så mit gæt er den knækker sammen med to på...

Nick F
    Gå frisk til den, måske kan vi lave vores egen lille Oddset her på MGC smiley

Per

• #9   24. mar 2010 Haha, ja jeg vil gerne indrømme at jeg aldrig har ejet eller kørt en Dorton så hvordan den lige er at arbejde med ved jeg ikke en hat om...

Jeg synes bare når jeg nu kigger på billeder af den at den egentlig kunne blive lige så fed som så mange andre med lidt gåpåmod..:)
    Personligt ville jeg flå alt overflødigt tingeltangel af, så var den allerede godt på vej og stivstel jajajajajaja,..... Hvis den så viser nogle svagheder så må der nogle forstækninger til.:)

• #10   29. mar 2010 der er bare flere og flere der har lavet deres kinesere om til stivstel, g hvorfor skulle det ikk kunne holde, mener bare at et stel har vel nogle standart krav det skal igennem inden men sender det på gaden, og jo ved godt der er forskel på støddæmpere og stivstel.

• #11   29. mar 2010 Nick> Er din kone 8 år? LOL

Sakset fra din profil:
    "Jeg er en frisk ung fyr på de 31 nu. Jeg bor sammen med min kommende kone (17/7 ringer klokkerne) jeg har en datter Mille på 3 år og <b>konen Emilie på 8 år.</b>"

Sorry for OT smiley

• #12   29. mar 2010 lol godt set buggi

• #13   29. mar 2010 ja ja begynder jo tidligt ;O) hehe er vist en smutter..

Godt spottet. ;O)

• #14   2. apr 2010 Så fik jeg taget mål til stivstel så bliver sænket fra 32 til 25 så det bliver rigtig cool ;0) tak for hjælpen Claus.

Kommentér på:
Stivstel..

Annonce