Forum kategorier

Suzuki gs500

Suzuki gs500

Medlemmer: 17
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
støre tank? nogen der ved om der er nogen anden benzintank der passer på en gs500e så man kan køre lidt længere på en tank fuld?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2013
Visninger:
840
Styrkonsol Stik er her nogle der ligger inde med nogle billeder af stikkene på styr konsollerne? da jeg overvejer nogle andre end de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
436
hvilken størrelse dysser Hejsa På min gs'er har jeg monteret en laser-potte og sports-luftfilter. Skal jeg så dysse den om? Og hvis ja hvad stør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2011
Visninger:
482
manual hejsa GS folk, er der en der ligger inde med en GS500E manual på dansk, som er til salg, eller ved hvor man kan købe en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2011
Visninger:
692
Den nye cykel. Så er cyklen blevet oprettet :) I er velkommen til at kigge forbi med en lille kommentar :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
890
Anden instrumentering Nogen der ved om det kan lade sig gøre at montere en anden instrumentering på sin gs500e, kunne godt tænke mig en form ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2011
Visninger:
739
Potte Hej, er der nogen af jer der ved hvor stor røret er hvor på potten er svejst på, grunden til spørgsmålet er bare at jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
1.012
Går død på motorvej Hej min 500e dør når jeg har kørt nogen tid på motorvej uden choker, er der andre af jer der har det samme problem, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2011
Visninger:
596
org. udst. Hej, er der nogen af jer der ved om man kan pille " fløjten " ud af den org. udstødning der sidder på en gs500e ? Bare...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
425
carbon slip-on Hej jeg har køb en carbon slip-on pot til min gs'er Nogen der ved hvor langt inde man skal skære Evt. en brugsanvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
393
sport pot hej jeg søger en sports potte til min gs, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget, det skal være et komplet kit, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2010
Visninger:
1.378
drypper ved rpm kabel?? Hey.. Vil lige høre om det kun en min gs'er, der drypper olie ved rpm kablet? Det er nede ved topstykket, hvor kable...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2010
Visninger:
584

Annonce