Forum kategorier

Lystfiskernes Loge

Lystfiskernes Loge

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tip til efterår i P&T Hej hej. Jeg er ikke den store P&T fisker, men er blevet inviteret med ud at fiske i en i morgen. Vandet er jo ved at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2012
Visninger:
897
Hav fisketur Sådan, så fik jeg sgu lige en gavekort til min 30 års fødselsdag, til en tur ud på havet og fiske med min svoger. Det h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2012
Visninger:
689
Laks der krydser vejen Ville lige dele den her video med jer. http://www.vgtv.no/#!id=46474 God weekend til jer alle :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2011
Visninger:
674
Møn :-) Har lige været en uge i sommerhus på Møn, ved Råbylille strand. Der var rigtig godt fiske vand. Havde 2 fantastiske ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2011
Visninger:
1.172
Fladfisk Fyn - Hvor Jeg synes godt nok det kniber gevaldigt med de flade omkring Fyn. Jeg har nu været på 3 nul-ture i år. Til Kerteminde, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
1.431
Fiskerstang og grej + mc?? Lige et indlæg mere :-) Overvejer at investere i mc til næste år, istedet for en bil nr. 2. Min kæreste skal pend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
538
Fiske vejr :-) Hva så folkens. Får i fisket i dette fine vejr der er for tiden?? Fik for et par uger siden en flot stor Hornfisk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
580
UV Fiskeri. Ja det er meget off topic. Men er der nogen herinde som har prøvet kræfter med undervands fiskeri. Altså fridykning med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
662
Nogen bid derude? Vil lige høre om der var nogen derude der havde held med at fange lidt her i "sommervarmen" ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
679
Vragtur. Så er det lige før,- om nøjagtig 2 timer stævner jeg ud på Nordsøen på en 22 timers vragtur. Så vi tales ved i morge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
514
Hornfisk Rapsen er sprunget ud - så plejer der også at være hornfisk. Er der nogen der har taget de første i år eller skal vi en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2009
Visninger:
468
Så er der kommet makrel Var lige en tur ude i Horsens fjord igår og fiske fra båd, og fangede 3 stk makrel og en enkelt hornfisk. kunne bare ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
882
Er der liv i fjorden? Hejsa Ville lige høre om der er nogen der kender til fiskeriet i horsens fjord, nu er jeg så heldig at jeg kan låne en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2008
Visninger:
515
Så skete det :-) Jeg fik min første havørred her tidligere i aften :-) Jeg startede med at fiske kl 17.00 og wadede ind mod Horsens b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
1.340
rekord fangst :-) Nogen af jer har nok læst det, eller set det på tv... men her er lige noget tekst og et billede :-) http://www.7days...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
480
Hornfisk Var afsted til kysten i går. Det var helt vildt hvad der var af hornfisk. Bid i ca. hver 5. kast. Men men men. Tabsproc...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2008
Visninger:
550
Vandstand/ højvande, lavvande?? Hvor ser man det, kan ikke rigtig finde det ordentligt på DMI, selvom der burde være en målestation ved Juelsminde??? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2008
Visninger:
2.094
Lillebælt Hey hey nogen der kender til fiskeriet i lillebælt, hvad der er godt og hvor det er godt. min svigerfar har en lille bå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2008
Visninger:
397
Dejligt vejr for tiden :-) Hoppede i Wadersene igår da jeg havde lidt tid tilovers, og smuttede ned til Fjorden for at prøve lyken, tror også at j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
579
Bombarda? Jeg købte sidste år en Bombarda flåd og en håndfuld forskellige fluer, men har ikke fået det prøvet endnu.. Er der n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
955

Annonce