Forum kategorier

Hayabusa Owners Club Denmark

Hayabusa Owners Club Denmark

Medlemmer: 69
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Mød os også her... Indrømmet, vores færden er hovedsageligt på Facebook. I kan finde os her: Vores Officielle hjemmeside: Http://hocd.d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2017
Visninger:
854
Original udstødningsmanifold Hej:-) Søger et originalt manifold til min hayabusa k8, nogle af jer her inde der har sådanne et liggende og hva skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2015
Visninger:
644
Højre styr Hej. Har et par spørsmål vedrørende skift til et højre styr ( touring styr ) Skal diverse kabler, ledninger og bremse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
672
Bil Tema´s gel batteri. Skal have nyt batteri på Busa´en (1gen), har set flere anbefale bil tema´s gel udgave, nogen her der er (u)enige? Eller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
2.096
Se her naar der er busa ture http://hayabusa.free-boards.net/c7-traf-koreture-mm https://www.facebook.com/pages/Hayabusa-Owners-Club-Denmark/350858...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
718
TRÆF hos Agerskov MC Hej alle busaowner :) så er der dømt TRÆF hos Agerskov MC på Lørdag d.18/6 og morgenmad søndag, så tag teltet med, vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2011
Visninger:
1.030
Hayabusa pris?? hay folkens. jeg har en yderst velholdt og fin hayabusa. som er tilsalg. kunne godt tænke mig hører jeres forslag til h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2011
Visninger:
2.778
hayabusa Så fik jeg endelig oprettet min nye hayabusa herinde, kig gerne forbi og smid en stemme´,
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2011
Visninger:
1.151
udstødning.. hey gutter hvir faen skal man bestille sin udstødning henne? jeg havde tænkt på noget sort ixil udstødning.. måske carb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2011
Visninger:
784
Hvilken centerløfter til Hayabusa? Hvilke slags centerløfter bruger I til jeres Hayabusa? Jeg har kig på en centerløfter fra MotorradTeile-Bursig.de. Kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
1.816
Busa dag i Næstved den 21/5 (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
928
dæk til hayabusa hey folkens, jeg har en hayabusa fra 05 med ca 200hk på hjulet, mit problem er mit bagdæk meget hurtigt bliver slid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
4.023
orginalt værktøjssæt Hej.. det sæt der følger med busa årg. 01... er der ikke en nøgle der passer på bagakslen med i sættet ?, så man kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2010
Visninger:
700
hygge tur til sverig(sjøbo)onsdag d.18 kom frisk
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
860
HYGGE FREDAG IDAG !! Hey Bikere Der er hygge i baren hos KINGS&QUEENS MC DANMARK, baren er åben fra kl 16:30 og til den lyse morgen, der vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
603
FredagsHygge I Århus - Imorgen- Hey Bikere Der er hygge i baren Fredag D. 6 August hos KINGS&QUEENS MC DANMARK, baren er åben fra kl 16:30 og til den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
1.186
hygge/sving/fart tur til sjøbo er der nogle friske i aften 4/8 2010
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2010
Visninger:
819
Fyns MC festival hvem er klar ? Jeg kommer :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
714
Hjælp jeg er blevet Udfordret Hjælp mig jeg er blevet udfordret af en Kawa. Og den ligger tæt.
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
949
Dimsion af styr indvendig... Jeg er lige pt på ferie i polen.. billige dele til busaen. men jeg kan ikke huske eller finde mm målet, på styre enden....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
676

Annonce