Forum kategorier

VTR1000SP

VTR1000SP

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
SP1'ern til salg/slagtning Hej, Nu har min SP1'er desværre af personlige anledninger stået stille et par år i garagen. :( O.o Inden jeg sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2017
Visninger:
518
Fyn MC festival 2016 Hej. Rimelig ny her på gruppen men med vtr en hel del år. Nogen her som tager til Fyn i år? kunne være hyggeligt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2016
Visninger:
434
Original undertray Nogle der har en original undertray til sådan en fætter VTR SP 1 i god stand
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2015
Visninger:
743
Manifold Hej er der nogen der ved om en udstødnings manifold fra en firestorm sc36 er det samme som på en sp1?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2015
Visninger:
167
Low link Er der nogen der ved om man kan købe sådan en link arm nogen steder så sædehøjden bliver lavere?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2015
Visninger:
374
Tak for denne gang Hej gutter. Jeg vil bare lige sige tak for denne gang, da jeg har solgt min SP-1'er. Jeg håber gruppen fortsætter i sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2015
Visninger:
1.005
Udstødning Hej jeg har overvejet at prøve at lave en undertail udstødning. Men tror i man kan bruge sådan en her. http://www.mot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2014
Visninger:
795
Hjælp til Honda SP1 instrumentering Halløjsa, Har problemer med min Honda SP1, den vil ikke vise den rigtige temperatur i instrumentering, og har efterhån...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2014
Visninger:
597
Akrapovic Titaniums Potter Hej i gruppen, Nogen herinde der kan bruge et par Akrapovic Potter. Se billeder på min SP1 i min profil. Mvh Ra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2014
Visninger:
578
Harzen tur foråret 2014 Kære alle i gruppen, Er der stemning for at lave en tur sammen nogle stykker til Harzen i foråret? Jeg tænker Goslar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2013
Visninger:
1.046
En rigtig glædelig jul. Kære Alle Jeg vil herigennem ønske alle en rigtig glædelig VTR jul og et rigtig godt nytår. Håber at se jer i løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2013
Visninger:
461
Pimp my SP:) Hej alle i gruppen, Ikke megen aktivitet her så tænkte jeg ville sparke lidt ind med et spørgsmål: Er der nogen d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2013
Visninger:
575
Hey knejter , bremseskiver 320mm. Har et sæt forreste skiver liggende mrk.Braking , som ikke har kørt meget , monteret og prøvekørt (holder nymål) Li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2013
Visninger:
1.438
Åbent hus hos Rydberg lørdag. Mojn, Smid en PM eller her i tråden hvis du vil med til Rydberg lørdag morgen/formiddag. Der er åbent hus derude...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
822
Rearsets til salg Vil bare lige nævne jeg har smidt et par rearsets til salg i marked, hvis nogen skulle stå og mangle. http://www.motor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2013
Visninger:
644
Husk SP1 mødet på Campen om halvanden uge:) Hej alle, Hvem kan komme? Mvh Rasmus
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2013
Visninger:
831
Fyns Mc Festival Nogen af jer der kommer derned i næste weekend? http://www.fynsmcfestival.dk /Rasmus
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2013
Visninger:
1.212
Diverse stumper Kære ligesindede, Jeg har lidt SP1 stumper liggende, og tænkte at jeg da ville dele dette med jer for at være venlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2013
Visninger:
1.133
Sommerferie folie:) 1500 km på hjul i ferie med på monteret klar folie betyder at man ikke skal vaske cykel når det er afmonteret. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2013
Visninger:
977
Sommerhilsen:) Hej drenge:) En bette sommerhilsen kunne det da blive til. Jeg er netop kommet hjem fra 10 dage i det svenske med te...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2013
Visninger:
422

Annonce