Forum kategorier

HD PRE-EVO

HD PRE-EVO

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Forhjul samling Hej drenge Jeg har taget mit forhjul af min HD Superglide FXE fra ´74. Da jeg sætter det på igen er det som om gaflen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2015
Visninger:
453
Starter kører hele tiden Hej venner jg har en flh fra 79 som jeg er ved at samle. Jeg samlede lednings nettet og satte et 65 AMP bil batterie ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2014
Visninger:
2.366
Nye billeder http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/9877-harley_davidson_45___hotrod Så blev den gamle flathead gul istedet for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2014
Visninger:
1.178
Er gruppen død? Ja jeg har sq ikke været særlig aktiv meget længe på MCG, men er lige vendt tilbage her og skulle også lige tjekke grup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2014
Visninger:
604
Vudering af HD Panhead Hey gutter, grundet huskøb er jeg måske nødsaget til at skille mig af med Pan'en. Hvad vil i mene er en realistisk mark...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2012
Visninger:
1.614
Indian Hey folkens, nu ved jeg godt at det er et "HD" pre evo forum, men håber det går med lidt Indian. Jeg er igang med at l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
760
hjælp til afgift=nummerplade hey har et lille problem som jeg ikke helt kan forstå hvorfor det er et problem så håber der er en klog person her inde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
1.046
Ladeproblemer Hej Jeg vil høre om nogen med mere erfaring kan hjælpe mig med et elektrisk problem. Jeg har en gammel HD Super Glide F...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2012
Visninger:
2.540
hjælp til tvu hey folkens tænkte lige om jeg måske er så heldig at der er en her inde eller en her inde der kender en der køre med de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
642
Scandinavian Custom Show Som i måske ved bliver der afholdt Scandinavian Custom Show i Bella Center d. 4.-6. November. Min kammerat James fra "...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
1.414
Lædder arbejde Jeg er idag blevet færdig med at sy en saddeltaske til min Ironhead. Så jeg ville lige dele et par billeder med jer. F...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2011
Visninger:
614
hjælp til forgaffel er på vej iggennen en lang desværlig rejse med skat og hvad der er rigtig på min harley og hvad der ikke er og lige pt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2011
Visninger:
1.941
Ironhead updates Hej folkens, Jeg var til fyns Harley meeting på min nybyggede jernsportster her i weekend, og al ting taget i betragtni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
780
Startup video http://www.youtube.com/watch?v=6AjNEhJsonA
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
518
Banke lyd fundet ;-) Ja så tror jeg at jeg har fundet årsagen til den "klonke" lyd,, min ny indkøbte 1340 har haft..Ikke nogen rigtigt volds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2011
Visninger:
1.346
Bobber Olietank Hej, faldt lige over denne danske side, så kan det næsten ikk gå og selv begynde at lave en. . (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2011
Visninger:
1.244
koblingsskål åben belt 3" Er der nogen herinde der har erfaring med larm fra de små klodser der sidder i koblingsskålen i et åben beltdriv 3", ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2011
Visninger:
874
Ironhead Pocket Rocket Ja, nu er jeg her igen.. Nye billeder af en tilnærmelsesvis færdig maskine, for første gang ude i "det fri": http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
633
Pocket Rocket Hey folkens, jeg havde tænkt mig først at opdatere billederne af mit Ironhead projekt her på galleriet, når den er hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2011
Visninger:
621
Ironhead samling Hey, jeg er igang med at samle mit Ironhead projekt efter stel, bagskærm, olietank, hjul, primær dækse, og en masse ane...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2011
Visninger:
615

Annonce