Forum kategorier

Bier Stube

Bier Stube

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
øl fest.. så er øl festen skudt igang i tyskland.... Nice Nice . . : ) mvh
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2010
Visninger:
378
Øl, fisse og hornmusik har jeg sgu ikke noge af i dag. Men et godt glas rødvin for at fejre at det er weekend i morgen - det er da godt nok. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2010
Visninger:
630
Rød Royal Skåååååååååååååål for fanden da. Tag jeg nu sammen!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2010
Visninger:
628
if I could turn back time bare for 5 min. siden hvor jeg drak min sidste øl.... fuck det .... Så må rødvinsflasken bløde for det ..... skååå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2009
Visninger:
391
Fuck it. Ja jeg ved godt det er en hverdag og at klokken er to, men jeg drikke altså årgangsrom fra 1986 - og hold nu kæft den e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
478
så er det kun 1 time og 3 kvartere tilbage skål foreløbig i vammelt pis!
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
1.326
3 flasker rødvin for helvede SKÅÅÅÅÅÅÅLLLL røvhuller. Jeg har delt 3 flasker rødvin med konen - og hun har fået 3 glas. Ha ha - det kører. N...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
527
En lørdag aften med hed sex. Hun ligger i sengen og kalder: "Skat - kommer du ikke ind, jeg har lige være i bad". Mmm - tanken om at ligge der -...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
1.254
hmm skål på ny A det var på tide, den gamle var en skidt person
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2008
Visninger:
1.347
Jeg er flov Jeg er blevet lokket til at deltage i fest på hospitalet. Og jeg havde ikke flere øl hjemme, så nu sidder jeg og pimper...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
814
Skål.................. I Tuborg Jule Bryg : D
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2008
Visninger:
645
Skål for en i fanden Skååål i det gamle danske skåååååååååååål
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2008
Visninger:
635
Skåååål i stuen og forresten kan i ikke lige hjælpe mig i min dyst mod en utidig suzuki! http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
511
Ohhh har glemt en øl i fryseren øv sikke noget lort. kapslen her lige sluppet flasken og det dejlige øl er begyndt at sive ud af flasken.... og noget a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
926
Som den sut jeg er... lol vil jeg takke for inv her i denne gruppe hvor der er mange lige sindet..... sutter.... jeg takker og skåler... i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
543
Nighthawk: Nu med baleys i kaffen!!! Skål - hvis man kan sige det i kaffe med PEPS.
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
379
Skål :o) vil bare lige som det nyeste medlem sige skål og tak for optagelse i denne så fine gruppe :o) Ærgerlig at I ikke ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2008
Visninger:
637
Fuck det - jeg snupper sgu en bajer!! En kold Pokal Classic er på vej ned i mit svælg. Andre der er med på en SKÅL???
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
647
Rødvin - og så på en mandag !!! Har sendt konen af sted på koloni til Sjælland - så sidder med MCG og et godt glas rødvin. Knægten sover, og jeg ny...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
468
I dagens Anledning Vi har fået logmenter, og vi kan se hvem der har flest følgere, jeg er så lykkelig må udbringe en skål og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
532

Annonce