Forum kategorier

FotoGraFista

FotoGraFista

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Veteran motorcykler på Sønderborg havn Veteran motorcykler på Sønderborg havn www.pias-photo.dk/#home
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
437
tanktaske Jeg har lavet min tanktaske om til en fototaske , det er altså i orden hvis jeg selv skal sige det ...... fri for at ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
673
photoshop Hey hey - nogen der er skrap med photoshot og har lidt tid til overs en mørk vinteraften så kunn jeg godt tænke mig at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2010
Visninger:
518
guide til hvordan det IKKE skal gøres (link fjernet) 19:01:15 http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17226&ipc=64023 det var kæresten det vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
558
så er der nyt fra SONY så er der endnu en gang godt nyt fra SONY www.sony.dk/hub/dslr/block/2
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
499
Kenlock semi fish-eye jeg har sådan en i overskud som jeg ikke bruger mere den er med Ø52 gevind på så hvis der er en der kan bruge den så ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2008
Visninger:
557
onlinehandel?? er der nogen der ved hvor man kan købe dette objektiv på nettet? http://sigmaphoto.com/lenses/lenses_all_details.asp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2008
Visninger:
840
nye billeder så fik jeg taget nogle nye (trængende) billeder af min egen og af to af mine kammeraters bikes hvad synes i? RIS ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
500
Billeder fra ringen. Hej. Jeg er lige blevet medlem af siden, og vil da lige vise jer nogen af mine billeder. De er hverken sorteret for kv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
584
iso jeg skal ud og tage billeder til en fest hvor der er proff disco, hvor meget skal iso'en stå på vil i tro?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2007
Visninger:
453
GP Danmark Hey Foto venner, jeg har lige uploadet billeder fra Jyllands ringen her i weekenden. Det var så sådan cirka, hvad der k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2007
Visninger:
572
Fødselsdag jeg har fødselsdag idag 26 somre ønskede mig ting til mit kamera som jeg kan bruge til at tage bedre billeder med, f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2007
Visninger:
425
kedede mig lidt tog nogle billeder....damm svært synes jeg ris/ros modtages gerne
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
555
memory kort jeg skal have et større memory cord i mit kamera, men hvad er hurtigst, da jeg tager billeder med meget far i og skyder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
461
nyt obejktiv??? jeg skla ud og have et nyt objektiv til mit minolta 5D har kig på et sigma 70-300APO da jeg sådan til daglig brug h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
1.032
iso??? jeg har jo som sagt været på træf i weekenden MEN ved sådan en højlys dag med solskin, hvad ville i så vælge af i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2007
Visninger:
566
rengøring hvordan rangører i jeres kameraer? for jeg har to pletter på ccd'en
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2007
Visninger:
482
MC 600 på badborg Hej fotovenner. Tjek min nye fotoalbum fra padborg.
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
472
Lidt billeder Var lige ude og tage lidt billeder af en kammerats duc.. Desværre blev det mørkt og mcg's komprimerings program er ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
546
Foto session... Hvad synes i? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1939 Ris og ros modtages
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
821

Annonce