Forum kategorier

YAMAHA SZR 660

YAMAHA SZR 660

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Manual Hej alle ;) Jeg mangler en manual til min SZR, og ville høre om i har et link til en PDF, eller ved hvor jeg kan købe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2013
Visninger:
1.262
Udskiftning af tændrør? Hej alle. Er det svært at skifte tændrøret på min szr660? Skal man bruge noget specielt værktøj og hvor meget skal d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
1.472
Kølervæske? Hej. Jeg skal have kølervæske på min Yamaha szr 660. Kan jeg godt bruge almindelig kølervæske til biler?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
622
Tank til salg? Hey, er der nogen af jer som har en flot blå tank uden ridser til salg? Mvh Alex Holmes
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2011
Visninger:
705
Gearpedal Hey ved i hvor man kan finde en ny koblingsarm, kugleledet på min nuværende er meget løst.. blev hvertfald kommenter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2011
Visninger:
672
Vibrationsdæmpere til speedometer... Bare til info, da de ikke kan købes originalt mere, men de kan købes helt magen til hos Louis: http://www.louis.de/_...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2011
Visninger:
756
Problem med løs møtrik på krumtap Jeg har set at flere har haft problemer med primærtrækket på SZR hvor møtrik løsner sig grundet rystelserne der er ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2010
Visninger:
1.086
Nye olietyve i cyklen.. endelig.. Så fik jeg sat nye olietyve i szr'en idag, og håber sgu at det får den til at være lidt mere økonomisk og venligere ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2010
Visninger:
818
Bare rolig.. Først et spørgsmål, har i nogen ide om hvor jeg kan købe en billig tændingslås? lidt bange for at den kommer til at kos...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2010
Visninger:
751
szr dæk Hey Hvilke dæk kører i med? Skal have nye dæk på cyklen, og så vidt jeg kan se er det kun muligt at få sports dæk og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
562
Hvilken olie? Hej. Jeg har en Yamaha SZR 660. Er der nogen der ved hvilken motorolie den skal have?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2010
Visninger:
1.612
Salg hey ingen der kender nogle der er ude efter en szr? smidt mange penge efter den..
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2010
Visninger:
603
Bolt igen.. Ja så knækkede der sgu endnu en bolt.. har i nogen ide om hvor man får fat i en ny af de bolte der holder fodhvilerne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2009
Visninger:
371
Bolt ved toppen af tanken.. Hey, Er der nogle af jer der har prøvet at denne er knækket? opdagede igår at min var knækket helt nede ved gevindet :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
544
Skulle bo i uk hold da kæft! under 7k for en szr http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-SZR-660_W0QQitemZ300345113088QQcmdZViewItemQQptZUK_Moto...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
400
SZR dele fra udlandet Hej nogen der ved hvor man kan få billige SZR dele(gerne kåbedele) evt. fra udlandet???
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
667
Ridser i tanken. Hej. Jeg har desværre fået en masse lange grimme ridser i lakken på tanken på min SZR. Hvad har jeg af muligheder for a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
442
Nogen som har en støttefod til salg? Hey alle. Fik bøjet mit støtteben i dag, da en eller anden retarderet supermongol bakkede ind i min SZR. Er der nogen s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
452
Salg af begrænsning. Hej. Er der nogen som ligger inde med et begrænsnings-kit til en Yamaha SZR 660 som de vil sælge mig? M.v.h Alex Holme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
498
Forsikringsselskab!?? Hej. Jeg skal have forsikret min Yamaha SZR 660 og skal bare have en ansvarsforsikring. Nogen gode bud på selskaber? Hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
353

Annonce