795 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Støt brysterne ! Støt brysterne !
Håber det er ok med denne tråd:
Hver 9. danske kvinde får konstateret brystkræft i et eller begge bryster på et tidspunkt i deres liv.
Min kæreste er blevet ramt af brystkræft...så vi (hende, mig, og vores lille 9 mdr. søn) er startet med en lille indsamling der gerne skulle komme alle brytkræft patienter til gode....
Læs hendes historie her:
(link fjernet)
Og bare rolig....man er ikke tvunget til at give et bridrag
0 synes godt om
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Sidder og får det lidt underligt. Når en tilfældig person frivilligt har valgt at samle ind til en velgørenhed som f.eks. Støt Brysterne. Så plejer jeg at være ligeglad. Hvis jeg har et par kroner, så får de dem.
Men nu når du personligt fortæller at din kæreste er ramt af brystkræft, så får jeg det dårligt over at ikke have gjort noget mere. Det får mig faktisk til at smide et armbånd eller en paraply med på indkøbsbåndet, næste gang jeg ser en vare med Støt Brysterne-logoet.
Selvom jeg ikke kender dig Nichlas, så syntes jeg at det rammer hårdere netop at du står frem.
Jeg ønsker alt muligt held og lykke for dig og din kæreste i fremtiden.
Hilsen Jan, der vil ud og give penge til brysterne!
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 251
Du har min forståelse og medfølelse 100%!
Heldigvis er dem, der skal hjælpe Jer blevet mere og mere dygtige. Tro på det, og vær optimistiske.
Statistikerne er gode.
I har ikke valgt den situation I er i, men når I nu er i den, så er mit råd at I bruger den til at gøre jeres forhold stærkere. Det kommer nok helt af sig selv.
Jeg ønsker Jer det bedste og glæder mig til, at du skriver et nyt indlæg, hvor du fortæller, at alt er gået godt.
Mange hilsner
Jens
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
Jeg har selv en knægt på et år og kan kun gøre mig tanker om hvilken situation I er i. Nu har du ovenikøbet givet mig muligheden for at støtte en god sag... det er hermed gjort. Tak
De bedste ønsker for dig og din familie.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.157
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 98
men min kæreste mener at jeg rager på dem
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Bidrag herfra.
mvh Offslow
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
Ønsker jer al held og lykke.
Mvh Anders
jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 83
Til trådstarter og andre der er pårørende eller selv er ramt, kan jeg så fortælle at det nu snart er 12 år siden og jeg har hende gudskelov endnu.
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 184
Så Martin, det er bare om at gi den noget gas med kærestens yver.
Og herfra sender jeg også positive tanker til Nichlas samt familie, og alle andre der er ramt af sygdom.
Held og lykke fremover.
Anders.
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 42
Tommas.
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 98
har selv mistet familie den vej.. (kræft) , og mistede min svigermor (kun 48 år gammel) sidste år pga en blodprop i hjernen.. der har lidt humor også hjulpet folk videre..
humor kan hjælpe en bedre på vej videre når man har mistet en af sine nærmeste.. det er hårdt men uretfærdigt..
til trådstarter > glemte at skrive : MEDFØLELSE herfra til jer og famillien
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hermed også de varmeste ønsker til jer i håbet om en 100% hurtig raskmelding.
Mvh
Thomas E
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.117
det luner
jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 83
Nu hvor man fik både din medfølelse og din baggrund med, så fremstår du som en herlig humoristisk fyr, men med tanker bagved, istedet for bare en insensitiv idiot (som man kunne tro alene fra det første indlæg).
Peace!
Støt brysterne !