429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Computer problemer Computer problemer

Hej MCG

Jeg har lige fået installeret 1 gb ram på en 5 år gammel dell computer, men den kører stadig rigtig langsomt, hvad kan man gøre for at få computeren til køre hurtigere?
Jeg har brugt AdAware, CCleaner. Jeg har fjernet start programmer.
Føler jeg har prøvet det hele. Er der nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer problemer
  • #1   16. aug 2008 Hvis den er 5 år gammel og aldrig har været formateret, kan den måske godt trænge til en frisk installation. Det kan da også være, du skal tjekke harddisken for eventuelle fejl.

• #3   16. aug 2008 Enig med Heino S

dog kan det også være at den godt kunne trænge til en ny cpu.

men spørsgmålet er om det kan betale sig.

hvis harddisken også er langsom kan det også godt være godt at få en ny.

men prøv først at give den en frisk installation.

• #4   16. aug 2008 ja, formater, og brug kun et anti virus program...
    Og lad være med at køre vista! Det dræber din computer hvis den er så gammel.
    Det ville selvfølgelig være lettere at sige hvad det kunne være hvis du kan beskrive hvornår den er langsomt...på nettet, word, spil osv?

• #5   16. aug 2008 Start lige med at tjekke den, inden du formaterer. Hvis der er bad sectors på er det spild af tid med en formatering

• #6   16. aug 2008 ja go ide, en 5 årig gammel harddisk har jo taget nogle omdrejninger, så det er muligt der er diskfejl.

• #7   16. aug 2008 EN 5 år gammel computer vil aldrig være hurtig:) Dengang føltes det bare hurtig. Ellers slet din harddisk og installer windows på ny.

• #8   16. aug 2008 Det er mest internettet der er et problem. men ogsaa opstarten. Men jeg tror jeg har brug for en ny installation, men jeg har ikke nogen lovlig xp cd. hmm

Kommentér på:
Computer problemer

Annonce