Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil leje italien
  • #1   10. jul 2008 ja jeg har lige kørt ca 1000 km i italien i sidste uge vi gav ca 1500 kr for en lancia y uden selv risiko. ingen problemer ;O)

• #2   10. jul 2008 hos hvem hvas og hvor

• #3   10. jul 2008 Har lejet biler 3 gange i Italien - hos Hertz... det er nemt og ret billigt! Plejer at være i omegnen af 1500 kr for en uge med fri km og 0,- selvrisiko for en lille bil. Har kørt Lancia y og Ford Fiesta.

Eneste 'problem' har været 2 stk fartbøder og 1 stk parkeringsbøde - men har ikke betalt nogen af dem! Dog blir du ifbm fartbøder afkrævet et gebyr på 18 euro af Hertz for adm. omkostninger ifbm at udlevere oplysninger til politiet. Har dog aldrig hørt noget mere til dem...

Ydermere skal du lige være opmærksom på at man skal være 25 år for at leje hos fx Hertz!!!

Its easy, du skal bare bestille herhjemme fra og så hente nøglen i lufthavnen... smiley

• #4   10. jul 2008 Btw, så har jeg alle gange lejet med udgangspunkt i Pisa, men der er naturligvis udlejning i alle større lufthavne!

• #5   10. jul 2008 det var erupcar vi bestilte den hjemmefra
    husk det heder "selvrisiko annulering" når det er uden selvrisiko
    og vi har også næsten lige modtaget en fartbøde fra sidste år de kan opkræve bøder et helt år frem :O(

• #6   10. jul 2008 Whut?! Bøde fra det italienske police??? En fotovogn eller...?

Jeg var dernede sidste år i april og igen i august, begge gang fik jeg fra Hertz den omtalte ekstraregning på 18 euro som følge af udlevering af oplysninger ifbm 'a traffic violation' (kan jo kun være fart).

Har ikke hørt noget endnu og regner sgu heller ikke med det!

• #7   10. jul 2008 okay det er billiger end jeg troede

• #8   10. jul 2008 syntes det er svært at finde ud af deres selvrisikoer

• #9   10. jul 2008 Har lige booket på www.ebiludlejning.dk til om et par uger i Italien med start i Milano. Har fravalgt selvrisiko (dvs. betalt mig fra at betale, hvis det går galt).

Kunne ikke finde noget billigere selvom jeg har én fordelagtig firmaaftale med Avis og Hertz.

Har iøvrigt kun hørt godt om dem..

Peter

• #10   10. jul 2008 Vi daffer til Ca'savio Italien imorgen. Men inden kører vi omkring Avis-Flensborg og snupper en BMW 3, Merc C eller en Audi 4A Avant. Det bliver ihvertfald en af de tre. Jeg gider ikke køre i vores gamle Mondeo spand, hele vejen derned.
    376 Euro for 9 dage alt ink.

• #11   11. jul 2008 Tak for de mange svar !
    og go tur til dem der skal afsted smiley

• #12   11. jul 2008 Har lejet gennem AVIS nogle gange på Sicilien, fuldstændig uproblematisk, fair pris (Diesel Fiat Punto) - men nu er lejen vist også specielt billig på "øerne". Top professionel håndtering ved aflevering (flim/flam hurtigt i lufthavnen i palermo - tog under 40 sek.).

Kørslen er imidlertid spændende, idet afstribning, trfaiklys, hastighedsangivelser, skilte med ensrettet m.m. kun må anses for vejledende :o).

JLL

Kommentér på:
Bil leje italien

Annonce