601 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hold kæft hvor"
Hold nu kæft...
hvor jeg elsker mc kulturen, det er så fedt at mc folket hilser på hínanden på den måde.. Det kan for mig gøre en midel god tur til en rigtig fed tur.. Så fra mig en tak til alle på vejene.. -...
hvor jeg elsker mc kulturen, det er så fedt at mc folket hilser på hínanden på den måde.. Det kan for mig gøre en midel god tur til en rigtig fed tur.. Så fra mig en tak til alle på vejene.. -...
Skrevet af: Kristian Dyrmann L - 22. apr 2005
Hold kæft hvor er det nederen !!
at høre endnu en mc kører er død!! KÆRE MC BILLISTER vær sød at køre med omtanke!! VI kan ALDRIG stole på billisterne, mange af dem aner ikke hvor hurtig en mc,er accelererer!! det er med blødene hje...
at høre endnu en mc kører er død!! KÆRE MC BILLISTER vær sød at køre med omtanke!! VI kan ALDRIG stole på billisterne, mange af dem aner ikke hvor hurtig en mc,er accelererer!! det er med blødene hje...
Skrevet af: Terningen . - 13. jul 2009
hold kæft hvor tiden går langsomt
i morgen skal jeg ned til harrys motorservice og se min nye GSR 600. jubii det er squ da godt jeg arbejder om natte ellers ville jeg ligge søvenløs resten af natten c",) så er der noget nyt og g...
i morgen skal jeg ned til harrys motorservice og se min nye GSR 600. jubii det er squ da godt jeg arbejder om natte ellers ville jeg ligge søvenløs resten af natten c",) så er der noget nyt og g...
Skrevet af: karl erik (randers)hornet 600 - 23. maj 2007
Spar penge på din forsikring
apr 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
jun 2005
Følger: 113 Følgere: 112 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 936
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.061
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.495
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Sådan en selvoptaget overhysterisk Præmenstruel hejre.
hold kæft hvor det griner