{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Hold kæft hvor er det nederen !! {{forumTopicSubject}}

at høre endnu en mc kører er død!! KÆRE MC BILLISTER vær sød at køre med omtanke!! VI kan ALDRIG stole på billisterne, mange af dem aner ikke hvor hurtig en mc,er accelererer!! det er med blødene hjerte at jeg gang på gang læser om ENDNU et uheld!!
og til de kamakasipiloter der findes !! TÆNK på jeres kære!!
mange Hilsner Om en God mc sesson!!
LEVE MC folket. (TOTAL GALDE)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft hvor er det nederen !!
  • #1   13. jul 2009 Kamakazi,, Blødende.

• #2   13. jul 2009 Hvad er en MC BILLIST?
    ;o)

• #3   13. jul 2009 Ok, taget med bukserne nede!!
    skal jeg forklare ??

• #4   13. jul 2009 træk de bukser op.

• #5   13. jul 2009 Kenni J:

Med al respekt for adføde og efterladte.

Det er korrekt at der er et element af overseelse i måske en trediedel af den ulykker, hvor MC-ister dræbes og eller skades. I en meget pæn del af disse er der desværre også en element af alt for høj fart fra MC-istens side - ikke accelleration, men fart!

Den største killer blandt MC-ister er manglende erkendelse af deres egne og fysikkens begrænsninger - og så simple tanketorsk.

DER ER EN KANONGOD GRUND TIL; AT ALLE LÆRER; AT MAN IKKE OVERHALER FORAN ELLR I VEJKRYDS!!!!! Je, jeg ved, at der hedder "uoversluelige vejkryds" men jeg siger nu vejkryds, der er simpelthen alt for står risiko for fejl fra alle sider.

Dette er desværre et af de tilfælde, der medfører at vi alle kommer til at fremstå som fartgalninge, og din noget uplanlagte og skidt forberedte reaktion gør ikke tingene bedre.

P.S. Dette er ikke ment som en sviner - det er en formaning til eftertanke:-)

• #6   13. jul 2009 Jeg kan kun være enig med Knud og vil tilføje at det er et fælles ansvar at blive set i trafikken...

kør nu pænt venner, vi ses(forhåbentligt tydeligt) på vejene

René

• #7   13. jul 2009 Al respekt for den dræbte, læste det godt på Ekstrabladet.

Men nu kører jeg bil til daglig, og 80% af de motorcyklister jeg ser på vejene kommer blæsende med 200 km/t, overhaler indenom på motorvejen, accelererer vildt op inde i byen, og generelt kører med hovedet oppe hvor solen ikke skinner.

Og nej, jeg generaliserer ikke, men jeg synes tit folk herinde forbander billister og med skyklapper siger at de er de største syndere på vejene, men der findes også (rigtig) mange MC-ister der selv er skyld i ulykker, så før i siger at man aldrig kan stole på billister, så tænk på at, selvom i er bløde trafikanter, så betyder det ikke at i kan køre hurtigere eller være mindre opmærksomme i trafikken.

Og igen, jeg ved godt at rigtig mange MC-ister tænker sig om, og følger færdelsreglerne, men der er stadig folk derude som ikke tænker sig om, desværre.

R.I.P. til den dræbte herfra.

• #8   13. jul 2009 Og meget apropos:

Ser mange køre mc uden ret meget udstyr andet end det lovpligtige, tilmed i t-shirt, sandaler og shorts. Folk må skam selv bestemme, da de i reglen kun gør skade på sig selv hvis det går galt, så selvom jeg bliver lidt fornærmet, slår jeg det hen til valgfriheden.. MEN når så der sidder en passager i bagsædet i lignende påklædning, måske enda en sød pige i nederdel, SÅ bliver jeg grundigt gal. Bagsædepassagerer er vel inviteret af føreren og dermed har føren 'vel' ansvaret for passageren uanset love og regler.. ?!? Det vil jeg mene, og dermed også ansvaret for at passageren har mere end lovpligtig beskyttelse på, synes det er direkte uansvarligt. Lange bukser, en læderjakke, solide sko, handsker af en art.. hvadsomhelst der giver den minimale beskyttelse.. Kan blive ved ud af denne tangent, men stopper her med en tåre for endnu en død mc'ist, og sender mine tanker til de efterladte.

• #9   13. jul 2009 (link fjernet)

Tragisk.
    R.I.P.
    Tanker til de efterladte.

Debat.....:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Hold kæft hvor er det nederen !!

Annonce