{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

muligt at få lukket en hjemmeside? {{forumTopicSubject}}

Hey, en af mine venner vidste mig denne total sindsyge side den anden dag... og jeg fatter ikke folk laver sådanne side....

Så er det på nogen måde muligt at få den lukket på en eller anden måde ? fordi det er virkelig vanvittige ting der er der inde, og de er ikke for børn, slet ikke for voksne heller.....

Men er det muligt at anmelde siden til nogle steder eller noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muligt at få lukket en hjemmeside?
  • #1   7. jun 2008 hva er det for en side? (bliver nemt nysgerrig)

• #2   7. jun 2008 værdiløs tråd uden link....................

• #3   7. jun 2008 me 2

• #4   7. jun 2008 Kim og Kenneth der er nok en grund til jeg ikke smider linket her tror i ikke?

Jeg kan da fortælle at der er diverse real life video'er hvor amerikanske soldater får hugget hovdet og så vidre af FOR REAL... er det ting jeg virkelig skal smide et link af? nej vel.

• #5   7. jun 2008 nåååå ok det er jo ikke kun en side der er sådan nogle klip på.

det er sådan nogle faces of death videor. har set dem.

ja de er sku ret ubehagelige. men tror ikke du kan få den lukket pga. det

• #6   7. jun 2008 det er ikke noget mod børn, men hvor man ser folk blive henrettet nede fra krige i østen osv... og synes ikke andre skal se disse ting, da de jo er total bindegale.

• #7   7. jun 2008 Kenneth: Meget mulig, har også set nogle af dem før men denne side er virkelig extrem, det mest sindsyge jeg endnu har set. Fatter slet ikke folk vil se på det lort.

Der må være mange syge hovder der ude...

• #8   7. jun 2008 tommy

jeg ved ikke hvorfor men hvis først jeg sidder og ser sådan noget så kan jeg ikke lade være, selvom jeg får det mega dårligt, min nysgerrighed er sku for stor, men når du siger ekstrem hva er det så vi snakker om? du kan evt. smide et link i pb ?

• #9   7. jun 2008 Det er lige fra folk får hugget hovdet af, folk bliver skudt closehold hvor de står bundet og bare ved de skal dø, folk der får skåret halsen over så man bare kan høre dem prøve på at trække vejret osv... total vandvid vil jeg mene.

Men prøver nogle af de forskellige sider i har linket til.

• #10   7. jun 2008 meningsløs tråd uden et link..
    Og ja vi er sgu voksne nok til selv at bestemme om vi vil klikke ind på siden eller ej..
    Vi var advarede..
    Man kan ikke beskytte sig selv overfor alt.

• #11   7. jun 2008 Med mindre det er en dansk hostet hjemmeside har du ikke en chance for at få den lukket. Selv hvis det er en dansk side er det meget svært med mindre de direkte bryder loven.

• #12   7. jun 2008 Tommy K
    Jeg synes det er fint du ikke linker til siden,- sådan en side bekæmper man jo ikke ved at hjælpe med at udbrede den, og der blir linket til nok død og ulykker i forvejen.

• #14   7. jun 2008 der er da masser af arabiske hjemmesider hvor der vises halshugninger
    det er vist ganske normalt i den del af verden

• Mathias N
    Mathias N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #15   7. jun 2008 Jeg er helt enig med Anders her... hvis ikke der foregår noget ulovligt så kan du ikke få det lukket og du burde heller ikke.

Med fare for at lyde ubehøvlet så vil jeg ligefrem sige "Tør øjnene og tag en kiks"
    Hvis sidens indhold giver dig en ubehagelig fornemmelse i maven (hvilket jeg dagtens kan forstå, bvadr) så klik væk fra den.

Jeg får ca. samme fornemmelse når jeg finder en side med billeder af Paris Hilton, men det får jeg jo nok ikke lukket ned bare fordi jeg ikke kan tåle synet af uhyret.

Hvis du virkelig vil gøre noget, så send ejeren en mail. Hvis ikke man bliver advaret meget inden man kommer ind på siden, så kunne du jo bede ham pænt om han ikke ville sætte en disclaimer dialog op inden der vises indhold til nye klienter på siden. Så havde man da en bedre chance for at klikke væk inden man fik det og se.
    Det er nok den bedste chance du har for at ændre noget som helst.

• #16   7. jun 2008 Den med halsen har jeg også set og DET er den klammeste video jeg til dags dato har set... og jeg har set mange af de dersens henrette folk videoer. Ved sku heller ikke hvorfor man lige kigger sådan noget... nysgerrighed evt. smiley

• #17   7. jun 2008 Nøj for et "dejligt" samfund vi efterhånden får, når alle skal angive alt og alle, fordi de gør noget, som ikke falder i den enkeltes smag.

Amerikanske soldater FÅR jo rent faktisk nogle gange hugget hovedet af ........ men Bush VIL jo have dem sendt i krig overalt i verden, så hvorfor ikke smække de grimme kendsgerninger i synet på folk ??? ....... især på dem der støtter ham.

Skal vi ikke også angive alle dem, der lægger videooptagelser på nettet af hoved- og halsløs kørsel med både biler og motorcykler ??? ...... der bliver sgu da også der vist utrolig meget lidt omtanke for andre mennesker, når folk viser deres halsbrækkende kørsel frem.

Jeg synes da personligt det var fedt at se optagelsen af Saddam Husseins hængning ....... fedt at se ham dø ...... eller noget i den retning.

• #18   7. jun 2008 nothing toxic...?

• #19   7. jun 2008 så æd dog en tudekiks , vi kan for fanden da ikke pakke hele verden ind i vat, folk må snart fatte den barske virkelighed.. Du kan jo se sådan noget i tv sågar.. Der sker jo ikk mere forfærdelige ting nu end der gjorde for 100 år siden. Det er som det altid har været ....

• #20   8. jun 2008 Jeg synes sgu den er svær sådan een.
    På den ene side er jeg imod censur, men på den anden side synes jeg også der er grænser for hvad hvad der skal ligges ud.

Så vidt jeg ved er den slags (tortur og drab af krigsfanger)faktisk ulovligt, i henhold til Genevekonventionen.

Og argumentet med at , hey sådan er verden jo, mener jeg ikke holder.
    hvis det er argumentet, så er det bare frem med videoerne af gruppevoldtægt og hvad ved jeg.

Faren i det her, er efter min mening at nettet (i endnu højere grad!!) kommer til at agere uddannelse for alt det vamle, som vi retterligt bør bekæmpe.

• Mathias N
    Mathias N Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #21   8. jun 2008 Simon:
    Nu er det vel kun selve handlingen (tortur og drab af krigsfanger) der er forbudt. Så vidt jeg ved står der ikke noget i Genevekonventionen om at vise det på nettet, men ret mig da hvis jeg tager fejl.

Når det er sagt, så kan jeg godt se hvad du mener, og jeg giver dig egentlig ret lidt hen af vejen.

Men argumentet med "at sådan er verden" kan du ikke bare feje af bordet på den måde.
    Alt det grusomme man måtte kunne se på den side (eller på nettet generelt), holder jo ikke op med at foregå fordi de ikke viser billeder af det. Det ville bare betyde at vi kunne leve i lykkelig uvidenhed om det, og det er jeg ikke sikker på er et bedre alternativ.

Jeg kan godt se problemerne der opstår hvis den slags sites bliver alt for populære... måske ville flere mennesker (eller dyr for den sags skyld) blive mishandlet for at have noget nyt at vise til de mange trofaste besøgende.
    Men indtil videre er det vidst heldigvis ikke kommet så vidt.

Hvis du virkelig mener vi skal bekæmpe alt det væmmelige på nettet (hvilket vi nok også skal) så er der kun en vej frem. Ignorer det!
    Det hjælper at forbyde det. det vil nok nærmest bare fremme interessen for det. Og elektronisk censur er ikke effektiv nok, og bliver det heller ikke de næste mange år.

Så jeg vil gentage mit råd fra tidligere post. Lad være med at besøge siden, lad være med at skrive om den på forums, ja lad i det hele taget være med at tænke på den.
    Jeg tror ikke der er ret mange der helt spontant sætter sig ned og googler efter den slags indhold, så langt største delen af de besøgende til den slags sider vil finde ind på den fra tråde som den her (altså hvor der linkes videre til den) eller google efter det bagefter fordi man ved selvsyn vil se hvor slemt det er.
    Så hvis ingen snakker om det, er der ikke ret mange der ser på det. Og så forsvinder ideen med at have sitet til at starte med.

Den eneste anden mulighed er en form for censur, og det kan jeg se du heller ikke er interesseret i.

Jeg kan godt se at nettet måske ville blive holdeplads for alt det vi ikke gider se på, men vi kan jo bare lade være med at se på det, og hvis alternativet er et censureret medie, så vil jeg personligt hellere løbe slalom mellem ubehagelighederne end at lade andre bestemme hvad jeg må se og ikke se på internettet.

Men tag imod mit råd. Ignorer det i ikke vil se på. For i modsætning til den virkelige verden, så eksisterer ting i den virtuelle verden ikke hvis der ikke er nogen der kigger på dem.

Og nu er der vidst også brugt krudt nok på det her. Nu vil jeg se nogle motorcykler smiley

Nyd vejret gutter, det er jo perfekt til en tur på cykel smiley

• #22   8. jun 2008 For nu at se den fra en anden vinkel, er det så ikke det der vitterligt sker i virkeligheden, vi skal bekæmpe ??

Folk blev så vidt jeg husker også mishandlet og tortureret, før internettet blev opfundet.

Kommentér på:
muligt at få lukket en hjemmeside?

Annonce