Muligt at få nye tyske papire? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Er der nogle der har erfaring med hvorvidt det er muligt at få anskaffet nye tyske papire for en motorcykel?
Jeg har købt en KTM 450 EXC fra 2008, og har alle de originale papire. Dog har jeg haft problemer med at få den igennem toldsyn pga papirene har fået en del skade gennem årene, og der er nogle enkelte ting der er ulæselige.
Jeg synes at jeg har hørt et sted at den eneste måde man kan få et nyt sæt originale papire, er hvis den originale ejer kontakter stedet han købte den og beder om nye, men er det rigtigt? Er der ingen måde jeg kan kontakte et eller andet i Tyskland og bevise jeg er den nuværende ejer, og derved få tilsendt nogle nye?
Jeg har forsøgt mig i at kontakte den originale ejer, men uden held da han har et meget almindeligt navn og tilsyneladende har flyttet adresse.
Jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe. Gerne med lidt erfaring eller kolde facts.
På forhånd tak
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.244
Det koster så hut jeg visker under 10€
okt 2016
Følger: 6 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 20
Skal vel også bevise at jeg er den nuværende ejer og har de originale papire? Ellers kan enhver da stjæle en motorcykel og få nye papire.
Men tak ellers. Vil prøve at ringe til dem.
dec 2007
Jeg har bare ikke oplevet, de har været kritiske overfor ejerskab.
De kan jo forhåbentligt se, at køretøjet er afmeldt og muligvis efterfølgende eksporteret
Velbekomme!
okt 2016
dec 2007
dec 2007
Hun synes lige så godt, vi kunne snakke Dansk. Det trængte hun til...
okt 2016
maj 2012
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 178
okt 2016
Jeg fik afvide at de ikke kan sende nye ligemeget hvor meget jeg kan bevise at jeg ejer den og at den eneste måde jeg kan få det fikset er ved at få de danske myndigheder til at kontakte dem og få bekræftet hvad for en information der er der er ulæselig på papirene..
Det lyder lidt mere kompliceret end bare at få sendt nogle nye..
dec 2007
Muligt at få nye tyske papire?