{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Øv! {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med en lille bøvs...

Er lige blevet ringet op af min søster... Hun har modtaget et fint foto af mig i hendes bil, kørende med 87 km/t i en 70 zone... 1000 bobs, at betale!

Sådan kan det gå... Har selvfølgelig erkendt bøden! Kan man køre for stærkt, kan man også betale bøden... Men det er godt nok ærgelige penge... Men heldigvis var det under de 30%, så ingen klip... Men der røg lige pengene til vindskærm til kværnen... Øvøv!

Sådan... Ahhh... Det hjalp! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv!
  • #2   11. maj 2008 Surt nok.. men det var billig sluppet i forhold til hvor galt det KUNNE ha gået.. men 1000 sure penge..

• #3   11. maj 2008 Men fandme et elendigt billed man får til den pris smiley

• #4   11. maj 2008 Det var dælme et dyrt foto.. vælg en anden fotograf næste gang :o)
    men endelig, en der kan vedstå at han har kørt for stærkt!

• #5   11. maj 2008 Ja, har fået taget langt bedre billeder til en billigere pris! smiley

Tinnie: Ja, der er jo intet andet at gøre... Det er plat at begynde at bortforklare det, og det skal ikke gå ud over min søster at jeg ikke lige var opmærksom... At jeg så mener det er ubegrundet at der er 70 der, er så en anden sag... Og lyder mere som en dårlig undskyldning smiley

• #6   11. maj 2008 halløj be din søster om at sige at hun ikke ved hvem der kørte bilen det koster kun 500 kr så du her lige tjent en plovmand og tag så ud og spis for den den så er det både dig og timanden der for noget ud af at du ikke lige er obs på skiltene

• #7   11. maj 2008 Viggo: Har overvejet det, men så får min søster bøden, og ikke jeg... Og hun skal som skrevet ikke straffes, hvilket hun jo bliver, også selvom jeg vælger at give hende den plovmand til bøden... Det kommer jo til at stå i historikken...

• #8   12. maj 2008 vælger politiet at gå i retten tror jeg at det er svært at bortforklare at man ik kender sin egen bror! (selvom jeg ik tror det ville komme så vidt) men hvorfor løbe den risiko for sølle 500 smiley

• #9   12. maj 2008 Nicholas B: Præcis... Havde jeg stået til et klip eller en enorm bøde, havde tingene nok været anderledes... Jeg kan nemlig slet ikke identificeres på billedet, det er kun fordi hun ved jeg lånte bilen den dag at hun ved det er mig på billedet... Men hva, som jeg skrev før, er man stor nok til at køre for stærkt, er man også stor nok til at tage bøden...

Linda T: Ja, det er sort-hvid, grumset, udtværet og så er der en kæmpe stor, hvid firkant midt på billedet... Det er faktisk af totalt ringe kvalitet smiley

• #10   12. maj 2008 At benægte bøden...
    Viggo - du er sggu en af dem jeg aldrig kommer til at forstå! kører man for stærkt må han fandme haver nosser nok til at vedkende sig bøden.

• #11   12. maj 2008 Mr. Tambourine Man: Det er bestemt ingen ære at skulle betale bøden, men det er bare for dumt at benægte det man har gjort, når man nu har brudt loven...

Det er ynkeligt at man prøver at finde et smuthul... Som jeg skrev, er man stor nok til at køre for stærkt, må man også være stor nok til at tage bøden... Men ja, det er jo bare min holdning, og vi bliver nok aldrig enige smiley

Og nu svarer jeg ikke resten af dagen, skal ud på min skygge i det herlige vejr!

• #12   12. maj 2008 - Mr. Tambourine Man -
    Hvis det kan glæde dig vil jeg bare lige sige jeg er 100% enig med dig, især hvis man kan slippe for et klip

Kommentér på:
Øv!

Annonce