1.638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv

Så skete det også lige for mig.
Dagen startede nu heller ikke helt perfekt. Kom til at diskutere lidt med kæresten ang kønsroller... Fedt...
Så sætter jeg jeg mig ud på cyklen og kører på arbejde, og da jeg kommer frem er der ikke lige nogen pladser så jeg vil lige vende... men... Det resulterer så i at midt i vendingen mister jeg balancen og cyklen tipper til den ene side (højre). Jeg får lige sat benet ned og holder igen men kan ikke holde den og den vælter lige det sidste stykke og rammer jorden og jeg ryger efter... ØV.
Det endte med et ødelagt sidespejl der ikke var mere end 1 1/2 år gammelt, og så en lille smule ridser på kåben.

Så husk det nu...

Pas på jer selv derude. Også når i skal vende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv øv øv øv øv øv øv øv øv
  • #1   28. mar 2007 Ja der gik vel ikke mere end en uges tid får jeg tabte min knallert!! Skulle trække den et lille bitte stykke vej og skal dreje væk fra mig selv. Får så overbalance og kan ikke holde de 180kg i den foroverbøjet stilling jeg ender i....

Det resulterede i nogle små ridser hist og pist.....kosmetisk, men de er der da.

• #2   28. mar 2007 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig diskutere med kæresten om morgenen smiley

//John

• #3   28. mar 2007 Rigtig surt Michael... men måske kan du være heldig at få poleret en del af ridserne væk... Det er da et forsøg værd... men ellers er det bare rigtig surt...
    Kørt nu forsigtigt hjem - det er vist ikke din dag idag.....

• #4   28. mar 2007 Nej jeg har da lært noget idag. Ingen diskutioner om morgnen. Så jeg tror bare jeg går i seng igen når jeg kommer hjem.

• #5   28. mar 2007 JaJa - godt der ikke skete noget med dig, og at skaderne på cyklen ikke er voldsommere.

Når jeg laver sådan noget, bliver jeg godt nok sur på mig selv, men kan næsten altid glæde mig over, at jeg ikke har andre at føle vrede mod - det er egentlig en lettelse for mig.

• #6   28. mar 2007 Træls ... Da jeg i sin tid fik min første mc som var en offroader skulle jeg lige se noget på den. Stod på modsatte side af støtte foden, og rettede den så op i lige stilling, og vupti klappede støttefoden op uden jeg var opmærksom på det ... Vupti ..... så lå jeg oven på den ... nederen ... slog mig af ¤#¤#"% til, og fik en bule i tanken ...

• #7   28. mar 2007 Come on..... det er sku da klart din kærestes skyld..... Hun betaler vel et nyt sidespejl! Sådan en klovn.... hvad er det lige hun tillader sig?

• #8   28. mar 2007 Samme dag jeg fik min kværn glemte jeg også at sætte støttefoden ned og så blev den godt nok pludselig tung da den blev ved med at vippe ned mod venstre. Fik vist en mindre fiber men fik trukket alle 230 kg op (havde jeg haft fuld tank var det ikke gået ;-)))

• #9   28. mar 2007 hun er med til at betale et nyt spejl efter som vi har hus osv sammen, så pengene er vores begges. Men det nye spejl er bestilt og jeg kan hente det imorgen...

Så op på hesten og lang ud i skoven...

Kommentér på:
øv øv øv øv øv øv øv øv øv

Annonce