{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det være
  • #1   3. maj 2008 Ja - det kan godt passe at man skal vente et år på en ny tank(e), men det betyder ikke at man skal finde sig i det - du har ret til at hæve handlen, hvis han ikke kan udbedre skaden indenfor rimelig tid (tommelfingerregel ca. 1 måned, men det variere). ring til en avekat...

• #2   3. maj 2008 T.J, nej det kan sg ikke passe!!! Hvis det er kotyme, så skal jeg fandeme aldrig købe ny cykel!!

• #3   3. maj 2008 Jabbekot - du havde misforstået hvad jeg skrev eller også kan jeg ikke helt følge dig!!!

Hvis du køber en vare og denne har en fejl ved købet, har du ret til at reklamere og forlange fejlen udbedret inden for rimelig tid. kan eller vil sælger ikke udbedre fejlen, har du ret til at hæve købet - lade handlen gå tilbage.

Sælger har desuden kun rimelige tid og forsøg til at udbedre fejlen - tommelfingerregel = 2 forsøg.

Det jeg svarede JA til, var at det godt kan passe, at der er særdeles lang leveringstid på reservedele til mc'er.

• #4   4. maj 2008 Kontakt forbrugerrådet så skal de nok hjælpe dig....

• #5   4. maj 2008 Forbrugerrådet er ikke en pot pis værd.

Har du penge så kør en civil retsag imod forhandleren.

Læg gerne et link til forhandleren så vi andre ved hvem vi IKKE bør handle med...

• #6   4. maj 2008 Er det en Hyosung, for så tror jeg godt vi kan regne ud hvilken forhandler der er tale om... smiley

• michael s
    michael s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   4. maj 2008 ja det Hyosung........... hmmm surt og skal tale dårligt om en forhandeler.. men køge mc er total flinke og handel med.. men når de skal yde service er de lige til og lukke op og ........... købt min cykel sidste år i juli og har stadig ikke fået lavet min cykel..... også der køre mc snakker jo meget når man møder hinanden rundt om i landt og mange af dem jeg har mødt har sagt jeg for gudskyld ikke må lad køge mc lave service på min cykel.. så nu har jeg fundet en anden

• #8   4. maj 2008 Det var så ikke lige den forhandler du nævnte der jeg troede... Vi har jo også hørt skidt om en her fra Jylland der sælger dem...

Men håber det bedste for dig...

Kommentér på:
kan det være

Annonce