{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over afgift
  • #1   9. apr 2008 Andreas J - Ja så kan du risikere at komme af med mere i afgift - bare lige at du "når" at tage det med i dine overvejelser smiley

• #2   9. apr 2008 du skal ind og vise den frem. og så tager de en ny vudering. højer eller laver???

• #3   9. apr 2008 Jeg har hørt, at afgiften ikke bliver højere, end den allerede er sat? -synes egentligt det lyder lidt underligt.

• #4   9. apr 2008 De vurdere den "nye Kalgeafgift" efter cyklens tilstand ved fremvisning (hvis man vil gå så langt). Ellers så klager man bare over det, og så kommer de med en pris udfra havd de står til på nettet, og så ser de bort fra ders liste-afgifter.

Men hvis du har betalt så er løbet næsten kørt, så kan klagesagen tage 1 år og afslaget ender med at være max 10k.

Så når du klager, så start med at få den til at kikke på priserne på den pågældende cykel på markede.
    Derefter kan du eventuelt se om du kan komme i kontakt med andre der har betalt afgift af samme cykel, og få en kopi af ders afgiftbetalingsblanket, hvis den er lavere end det de forlanger...

Jeg blev sat over 10k ned på min wankel på en uge, fordi jeg klagede og ikke betalte (fra 35.000kr til 23.500kr) Og jeg var ikke engang inde og vise den frem.

En af mine kammier fik et stykke parpir på en cykel som hans egen der sparede ham for omkring 20k i afgift ( fra 70k til omkring 50k)

Det eneste du skal huske er at der i hele told&skat, måske er 5 personer der har forstand på mc'er, så gør alt hvad du kan for at få dem til at tro at din cykel er mindre i værdi....

• #5   9. apr 2008 Jeg har læst et sted, at ca. 63% af dem der klager fik nedsat deres afgift.

Derudover holder den med max 10k i afslag heller ikke. Jeg har en kammerat der klagede over en afgift på 115k, som blev nedsat til omkring 70k.

• #6   9. apr 2008 Det er heller ikke noget jeg har 100% sikre tal på:P, men jeg ved at det er meget svært at få meget tilbage hvis man har lagt sine $, for så er de ikke så interasseret i at komme af med dem igen smiley

• hammershøj h
    hammershøj h Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #7   9. apr 2008 jeg klager over en afgift på min først mc en GS500E
    skulle betale 18900kr var blevet lover 14000kr
    den havde kørt 32000km og i alm stand med lidt knubs fra styrt.

men det var sommer og jeg ville ud og køre så jeg betalte bare og sagde jeg ville til vudering med den, blev indkaldt efter 2 mdr
    tog der ned de kunne godt se den havde lidt knubs jeg have service bog med til at bevise km tal fik en efter regning på 2300kr
    SÅ snydt blev jeg .

• #8   9. apr 2008 Hvis jeg siger jeg betalte 28000,kr. på min SZR, der er skrammer og hul i kåbe fra styrt, synes ikke det kan passe den skal koste det samme(med afgift) som en SZR uden skrammer og huller, lyder det utopi?

Kommentér på:
Klage over afgift

Annonce