Klage over afgift? {{forumTopicSubject}}
Ja, har lige været i Haderslev for at betale afgift på Duc'en, og ville så stille et par spørgsmål ang. en vurdering af afgiften. Jeg havde en udskrift med hvor der stod en anden havde betalt 68.xxx for hans i starten af marts. Jeg går så ud fra at jeg skal betale ca. det samme, da min er samme årgang, dog har den kørt 3 gange så langt (46.000 km).
Jeg snakkede også med synsmanden (inden jeg kendte afg. på min) da jeg var forbi ham, og han sagde jeg skulle være glad for kilometerne, da det ville trække godt ned. Spurgte ham også mht. under middel/middel/over middel. Dertil sagde han, at der skulle meget til at ramme under, og det var næsten umuligt på så gammel en cykel som min. Og ville den endelig blive vurderet under, ville det ikk give det store afslag i afg.
Nå, men kom af med 73.000,- i afg. altså knap 5.000,- mere end den eneste anden anførte på SKAT's hjemmeside fra i år. Blev selvfølgelig lidt negativ på skattekontoret, men hun argumenterede med, at den anden sikkert var vurderet under middel, og at kilometer intet havde at sige..?
Hvad er jeres erfaringer med afg.?
Og vil I ikk mene, at det er en klage værd?
Dog vil jeg lige slutte af med at sige, FOR SATAN DET ER DEJLIGT AT HAVE PLADE PÅ, specielt efter at den bare har stået i garagen og grinet af mig siden august.
jan 2006
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 280
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.660
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 56
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 7 MC-er: 11 Emner: 73 Svar: 108
jul 2004
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 7 MC-er: 11 Emner: 73 Svar: 108
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 677
jul 2004
Der er jo risiko'en for at de mener at afg. skal være højere og sender en opkræning:) Hvilket sandsynligheden nok ikk er så stor for. Men skriver i hvert fald en fin lille klage til dem her i løbet af påskeferien, og så må vi jo se hvad det ender med. ... Om et års tid^^....
Klage over afgift?