Arbejde med motorcykler som automekaniker? {{forumTopicSubject}}
Godaften, jeg går og overvejer om jeg skulle tage uddannelsen som automekaniker. Jeg meget interesseret i at arbejde på motorcykler, men det nærmeste uddannelsessted hvor man kan tage motorcykelmekanikeruddannelsen er over 100km fra hvor jeg bor, og jeg er ikke villig til at flytte pt. Jeg vil derfor høre, om det er muligt at arbejde på motorcykler på værksteder som uddannet automekaniker? Er der evt. nogen der kender en der allerede gør dette?
Vh. Mathias
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Hvis man bare har en ide, får man nemt 30 andre ideer før en af dem ender med at blive ført ud i livet.
Jeg er uddannet VVS Energimontør, arbejder til dagligt som Rustfast kleinsmed - og jeg skruer MC'er i min fritid. Primært fordi det er en hobby for mig - og de gange jeg har gjort min hobby til min levevej, har jeg mistet interessen for det i løbet af få måneder.
Skal du arbejde med det til daglig, så vil jeg gætte på at du skal være uddannet MC mekaniker, før du får tilbudt et job.
jun 2016
Følger: 7 Følgere: 226 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 226
Jeg er også lidt bange for at miste interessen for motorcykler, når det er ens hobby, men hvis det ikke skal omhandle det, er jeg fuldstændig blank når det kommer til uddannelse.
Den ultimative drøm var egentlig politibetjent, men grundet knæproblemer er dette ikke muligt.
Hvor gammel er du?
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.127
Med dårlige knæ bør du slet ikke arbejde som automekaniker. Fnd hellere et andet fag, hvor du ikke skal ligge og kravle ind i mellem.
Og find dig så en rig hustru, så du kan begrænse arbejdstiden eller helt undgå at gå på arbejde, hvis dwt virkelig er din drøm
jun 2016
Jeg er 18, snart 19 ??
jun 2016
Jeg har ikke knærpoblemer på den måde. Mit knæ er gået af led nogle få gange, og dette betyder, at jeg ikke kan arbejde hos politi, militær osv. Jeg kan stadig bruge mine knæ fuldt ud.