{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Musik i ørerne {{forumTopicSubject}}

Hej gutterne

Så er sæsonen så småt ved at være i gang igen smiley
Jeg er i gang med at lave indkørsel, så jeg må desværre vente 14 dage endnu med at få hende hjem fra vinterhi smiley

Jeg var egentlig nysgerrig på, om folk køre med høretelefoner under hjelmen?
Jeg gør det selv nogen gange, men tager det noget af charmen?

Jeg får nogle gange kommentarer (positivt) om min gamle BMW, når jeg holder for rødt eller lignende, og sådanne beskeder mister jeg fx.
Men samtidig er det også bare fedt at drøne gennem landskabet med musikken i ørerne.
Min svigerfar, der har kørt Europa tyndt på kværn (uden høretelefoner selvsagt), synes jeg er tosset smiley

Jeg ved godt, at det er en smagssag, men jeg blev bare nysgerrig på, hvor mange der egentlig gør det?

Kør forsigtigt derude.

M.v.h.
Tobias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik i ørerne
  • #1   21. mar 2022 Jeg valgte at købe en scorpion exo 520 med deres exocom sæt til Da det var en billig mulighed for at få musik med på farten. Hvis jeg skal ud og "ræse" med gutterne eller jeg køre på de sjove landeveje så køre jeg aldrig med anlægget tændt da jeg ikke har super meget lyd fra min fz6 i forvejen og gerne vil høre den.

Men til almindelig kedelig hverdagskørsel igennem byen eller kedelig motorvejstræk hvor vinden alligevel er det eneste jeg høre så er der tændt for musikken smiley har altid haft den holdning at hvis man vil køre med musik i ørene så har man købt en cykel med den forkerte lyd men der går jo også hverdag i det smiley

• #2   21. mar 2022 Det er sgu alt efter humøret om der er musik i...

• #3   21. mar 2022 Lyt til din svigerfar smiley

• #4   21. mar 2022 Jeg har det fuldt på samme måde som #1: På ture hvor jeg er ude alene for at køre så er det normalt uden musik i ørene, men er det pendlerturen på landeveje og motorveje vil det ofte være med musik/podcast eller andet.

Jeg bruger et par earpod pro og de fungerer fint under hjelmen og giver fornuftig beskyttelse mod vindstøj.

• #6   21. mar 2022 Tror det er op til en selv. Jeg bruger det ikke da jeg bliver komplet hysterisk efter 4 min når jeg har ørepropper eller headset på.
    Kan man få noget højtaler indbygget i en hjelm ville jeg overveje det.... måske??

• #7   21. mar 2022 Jeg har Interphone med indbyggede højtalere i hjelmen.
    Hører tit musik eller podcast.

• #8   21. mar 2022 Har musik i hvis det er en pendler tur med meget motorvej...

Ingen musik hvis det er en hyggetur alene eller med andre..

• #9   21. mar 2022 Tager næsten altid earbuds i. Tynd hjelmhue udover og så hjelm på.
    Tænder for musikken ved behov, men det er som regel ved eller op til første lyskryds.
    Skummet på earbuds tager mest diskanten. Bass kan stadig høres gennem dem, så dyt sirener motorlyd og stemmer registreres.
    Dog må jeg skrue ned hvis jeg skal snakke med folk der taler i normalt stemmeleje.

Det er svært at tænde for musikken hvis man kører på en lang lige strækning med monoton motorgang og vindstøj. Det er typisk der man mangler det.
    Men det er nemt at slukke for musikken når der er behov for lydhørhed. Ka ikke forestille mig at køre hjemmefra på en mere end 20minutters tur, uden propper i ørerne der kan spille musik ved behov

• #10   21. mar 2022 Jeg kører alt alt for stærkt hvis jeg ikke kan høre maskinen.

• #12   22. mar 2022 Jeg har sena s10 til musik og intercom, og så ørepropper til vindstøj, det virker fint. Jeg har tidligere sat in ear øretelefoner og sat dem til sena'en men det virker fint med propper og så bare højttalerne i hjelmen.

• #13   22. mar 2022 Til #6 Domio Sports laver en musikdims, der monteres udenpå hjelmen. Brug evt. google.
    Du kan også søge på youtube efter f.eks. Jeppay domio og se hans demonstration.

• #14   26. mar 2022 Købte en Bogotto hjelm netop med det formål, og det virker perfekt ??;) der er næsten ikke noget bedre end at høre “driving in Style” med thundermother, og samtidig rive håndtaget i bund
    Men selvfølgelig er det afhængigt af humør, og om det er en social tur.
    Gi du den bare gas med musik på turen

Kommentér på:
Musik i ørerne

Annonce