{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jumpstarter
  • #1   19. mar 2022 virker fint vi har den på jobbet også en bil med helt fladt batteri , der trykker du på den røde knap i 2 sek så starter den en helt flad bil også , vi har brugt den et par år nu , og med lys i enden når det er mørkt

  • #2   19. mar 2022 Fedt. Det lyder som om den gør det den skal. Og der er strøm nok til at starte en bil/motorcykel/havetraktor?

  • #3   19. mar 2022 vi starter flere biler op med den måske op til 10 stk uden opladning hvis ikke de er helt afladet , arbejder i et bilfirma så den blir brugt meget til forskellige ting


  • #4   19. mar 2022 Jeg købte en Rawlink ved vistnok Harald skrald og den virkede fint den ene gang jeg havde brug for den på min mc, efter en vinterpause. Den var billigere end den du henviser til.

    profilbillede
  • #5   19. mar 2022 Hold da op - imponerende! Så kunne jeg godt kraftigt overveje sådan en og jeg er ikke helt på forkert vej kan jeg høre smiley

  • #6   19. mar 2022 4> Ja, jeg har også kigget lidt på dem i Harald Nyborg og T. Hansen. Og kigget lidt YouTube om dem, hvor de lovpriser sådan en Noco nemlig.

    En gammel Honda vil nemlig gerne have lidt starthjælp har jeg erfaret smiley


  • #7   19. mar 2022 #6
    Hvis du skal bruge jumpstarter var det måske en ide med et nyt batteri der kan levere den startstrøm der skal til??
    Det var lige en tanke, en anden ting ved halvsvær start ses tit når karburatorer mangler lidt rengøring af især startsystemet.


  • #8   20. mar 2022 Point taken.

    Jeg købte den sidste år og skal lige finde ud af om batteriet fejler noget som sådan eller det "bare" er den kolde vinter, der har drænet det.


  • #9   20. mar 2022 Sæt en vedligeholdelseslader på i efteråret eller afmonter batteriet og lad det op et par gange gennem vinteren.

  • #10   20. mar 2022 CTEK POWERSPORT hver uge i 8 timer året rundt..................

    Jumpstarter ??? Ødelægger De ikke MC batterier ??? Nåeh , det finder I selv ud af..................................................................................................................................


  • #11   21. mar 2022 OG : Man må IKKE sætte bilbatteri til MC batteri..... Der bliver kogt "pasta" i moderne MC batteri

  • #12   22. mar 2022 Og hvorfor skulle det ødelægge noget at sætte et bilbatteri til? Det er samme typer af batterier bortset fra kapaciteten.

  • #13   22. mar 2022 Det ødelægger heller ingenting, det gør man også når man starthjælper en bil.
    Tror det der tænkes på er at man ikke må lade startbatteriet sidde der mens man arbejder.
    Man må aldrig parre 2 batterier på den måde medmindre de har samme amperetal, gør man det vil det ene blive varmt da de prøver og udligne hinanden.
    Men en nabo med en dieselbil kan sagtens starthjælpe naboen med en Aygo og stor batteriforskel, det tager jo ikke en time og starte den.


  • #14   22. mar 2022 2: OG : Man må IKKE sætte bilbatteri til MC batteri..... Der bliver kogt "pasta" i moderne MC batteri


Kommentér på:
Jumpstarter

Annonce