1.195 visninger
|
Oprettet:
Indregistrering af gammel mc? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Jeg ved godt jeg smider nogle sjove spørgsmål ud her for tiden. Men er det muligt at indregistrere en gammel mc i Danmark? Der er tale om en gammel russisk Ural fra omkring 1950-1960'erne. Den har de gamle russiske papirer. Er det et problem at få den indregistreret? Synes jeg læste noget om, at man ikke længere kunne indregistrere gamle motorcykler, men der var vist undtagelser eller sådan noget. Nogen der kan hjælpe?
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 4 Svar: 1
Det skal lige siges at jeg ikke spurgte om det havde betydnig om man så bare kunne stjæle en kværn i udlandet og få den indregistreret i DK. Bare lige hvis nogen skulle lade sig friste
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 183
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
Den skal toldsynes og registreringssynes, det gør du samtidigt. Det vil sige at den skal være i en stand så den opfylder kravene da den var ny. Du kommer ikke til at betale afgift. Der er endda et dansk momsregistreret værksted der kan skrue det du ikke selv kan, og som lagerfører næsten 100% reservedele. www.ural.dk
apr 2020
Følger: 12 Følgere: 38 Emner: 9 Svar: 35
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
Skidt med hvad du kommer til at ligne, du kommer alligevel til at vænne dig til aldrig at drikke din kaffe alene, og tankning tager mindst et kvarter. 5 minutter til at hælde benzin på og resten til at fortælle hvad det er for en fætter. Hvis den ikke har været renoveret, men er i original stand med kilometervis af blå tape, fiskesnøre og sejlgarn, skal du påregne at lægge en del timer i det. Reservedelene er nemme at få, også i Danmark, og de er billige. Kig ind på klubbens hjemmeside, vi har alle stået der hvor du er nu.
Indregistrering af gammel mc?