688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bed and Breakfast DK Bed and Breakfast DK

Nu da det er tid for ferieemner, vil jeg lige høre om folks erfaringer med bed and breakfast. Jeg skal på en tur i det jyske med en kammerat i løbet af sommeren, hvor vi vil overnatte på bed and breakfast en til to nætter hvert sted. Jeg har ikke selv prøvet den slags indkvartering før. Derfor emnet.
Via Google kan jeg se flere forskellige oversigter over bed and breakfast i Danmark. Er der nogen, der har erfaring med gode oversigter, inden jeg selv kaster mig ud i at ringe rundt til folk?
Det er flere år siden, emnet har været oppe på motorcykelgalleri, såvidt jeg kan se. Så der kan være sket meget i mellemtiden.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bed and Breakfast DK
  • #1   6. jul 2021 Jeg kan anbefale at kigge her:
    https://bondegaardsferie.dk/?gclid=EAIaIQobChMI3aLWksbO8QIVg4XVCh172QAREAAYASAAEgLjHfD_BwE
    Her tilbydes både længere ophold og Bed and Breakfast.

• #2   6. jul 2021 Hvis i har brug for noget centralt i Odense kan jeg varmt anbefale Odense City B&B på Vindegade.

• #3   6. jul 2021 Jeg har gode erfaringer med at bruge appen fra booking.com - det er nemt at filtrere og sortere på pris, beliggenhed, type overnatningssted, afbestillingsmuligheder mm.

• #4   6. jul 2021 Og så kommer jeg tit forbi et sted her i Midtjylland der hedder bed4bikers.dk - nu prøvede jeg at tjekke det på nettet, det ser meget hyggeligt ud. Og prøv også at tjekke mctc.dk, der er også nogle B&B's, hvor man får rabat, hvis man er medlem.

• #6   7. jul 2021 Hvis i kommer til det midtjyske, så prøv Aavang b&b i Silkeborg. Så får i ikke en bedre beliggenhed, fantastiske omgivelser, god parkering og morgenkaffe direkte ved åen og et godt område at køre ture i. Har kun hørt godt om dem.
    Go tur

• #7   18. jul 2021 Airb&b syntes jeg er god på farten, blot et par dages varsel fungerer fint..
    Anmeldelserne på siden er ok til at vurdere lokaliteterne..
    What you see is What you get..

Ude i øvropa smiley er couchsurfing. Com en mere langsommeligt metode, men vælger du et underforum for MC’ister, går det nemmere, og ting som p-pladser og aflåse muligheder er der ofte styr på.. + man kan få et par gode mc besøgs bekendte/venner i kalenderen... smiley

• #8   28. jul 2021 Er lige kommet hjem efter 6 overnatninger i det jyske. Vi valgte steder ud fra bedandbreakfastguide.dk og ved at google: b&b haderslev (eller et andet bynavn). På den måde kan man få et kort frem, man kan zoome ind og ud på for at se muligheder og priser. Nogle steder kan man f.eks. gennem booking.com se, om der er ledigt og bestille og betale, andre steder betaler det sig at ringe for at høre nærmere.
    Vi undgik de voldsomme byger bortset fra i går ved Randers og i dag gennem Aarhus på vej til Molsfærgen.
    Tak for indspark i tråden smiley

Kommentér på:
Bed and Breakfast DK

Annonce