Bed and Breakfast? Bed and Breakfast?
Kaster lige denne ud i forummet.
Vi var inde og se Toto i KB Hallen igår... Helt vildt fed og intens koncert. Men da vi bor på Sydfyn og "risikoen" for at falde i mere end én eller to fadbamser var meget nærliggende, valgte jeg for et par måneder siden at finde et sted at overnatte i Kbh.
Valget faldt på en Bed and Breakfast (det reklameres der med på nettet) og det var jo fint. 400 kr for en seng at sove i og morgenmaden inden for rækkevidde. Troede jeg.
Morgenmaden skulle vi selv ud og handle ind og tilberede i et dertil indrettet køkken. Kaffen plus en skål æbler, kune vi tage af uden beregning.
Så spørger jeg lige: Er det ikke lige lovligt langhåret at kalde sig for Bed and Breakfast, når man ikke serverer morgenmad?
Vi går selv med tankerne om at lave en B&B og der kommer sgu da morgenmad på bordet..... Hvis man ikke serverer morgenmad, burde det da kaldes for et"Gæstegiveri" eller noget i den stil.
Det er ikke et brokke indlæg, men vi sad og snakkede lidt om det på hjemvejen. Kunne være lidt sjovt at høre hvad jeres definition på et B&B er?
Med eller uden morgenmad?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Er det gennem noget bureau, ville jeg klage.
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 358
jun 2009
Følger: 27 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 336
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 368
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Næste spørger jeg direkte, om der er morgenmad inkluderet i prisen. De 100 kr jeg mener morgenmaden kunne gøre det ud for, er ikke umagen værd (og slagsmålet) værd.
Men rart at vide, at jeg ikke er helt gal på den og at B&B har fået ny og mere moderne betydning.
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
den sidste sætning er vi vist ret enige om
Bed and Breakfast?