698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bed and Breakfast? Bed and Breakfast?

Kaster lige denne ud i forummet.

Vi var inde og se Toto i KB Hallen igår... Helt vildt fed og intens koncert. Men da vi bor på Sydfyn og "risikoen" for at falde i mere end én eller to fadbamser var meget nærliggende, valgte jeg for et par måneder siden at finde et sted at overnatte i Kbh.

Valget faldt på en Bed and Breakfast (det reklameres der med på nettet) og det var jo fint. 400 kr for en seng at sove i og morgenmaden inden for rækkevidde. Troede jeg.

Morgenmaden skulle vi selv ud og handle ind og tilberede i et dertil indrettet køkken. Kaffen plus en skål æbler, kune vi tage af uden beregning.

Så spørger jeg lige: Er det ikke lige lovligt langhåret at kalde sig for Bed and Breakfast, når man ikke serverer morgenmad?

Vi går selv med tankerne om at lave en B&B og der kommer sgu da morgenmad på bordet..... Hvis man ikke serverer morgenmad, burde det da kaldes for et"Gæstegiveri" eller noget i den stil.

Det er ikke et brokke indlæg, men vi sad og snakkede lidt om det på hjemvejen. Kunne være lidt sjovt at høre hvad jeres definition på et B&B er?

Med eller uden morgenmad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bed and Breakfast?
Kommentér på:
Bed and Breakfast?

Annonce