Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Caberg 104 eller AGV S4 ?
  • #1   28. feb 2008 jeg ville sørme da vælge den der passer mig bedst, du bør prøve dem og bestemme dig derudfra..
    man kan ikke købe hjelm på nettet..

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #2   28. feb 2008 Nej det har jeg også tænkt meget på, men så må jeg jo se om jeg kan finde et sted at prøve dem smiley

• #3   28. feb 2008 har ikke hørt så meget godt om caberg, de fleste siger de støjer meget.

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#4   28. feb 2008 Ok, så kunne det være men skulle vælge AGV'en. Den koster jo også en plov mere end carberg hjelmen..

• #5   28. feb 2008 Jeg kan så bekræfte at Caberg støjer meget. Det er en ok fed hjelm, men den kræver ørepropper...

• #7   28. feb 2008 Hvad med denne her?
    http://mc-topgear.dk/hjelme-27/tarmac-atr-nyhed-378/tarmac-radiation-yellow-1357.html
    Den er da lidt for cool smiley

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#8   28. feb 2008 Ricki H
    Det er også en af mine props, der er Carberg nemlig smart med den indbyggede solbrille...

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#9   28. feb 2008 Altså når man er vant til at køre med en thansen hjelm til 800kr kan en carberg ikke støje så meget smiley

• #10   28. feb 2008 Simon, spørg Carsten O hvad han mener om Caberg. Han har om nogen testet den.

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#11   28. feb 2008 Poul O

Kan du gi en link? Der er alligvel et par Carsten O'er her på siden hehe smiley

• #12   28. feb 2008 Simon P,
    Han er desværre ikke online lige nu. Det er ham her
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2621

• #13   28. feb 2008 Har selv en caberg 104, den støjer lidt ja, men synes altså ikke det er slemt. Solvisiret er klasse og fungerer upåklageligt, er let at betjene med handsker.
    Alt i alt er det vidst en af de bedre hjelme til prisen, har dog ikke testet den ved styrt, men kan da ikke forestille mig at den skulle fejle noget der, da det jo er en godkendt hjelm.

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#14   28. feb 2008 Jesper D (Gram)
    Hvordan med hage remmen, er den god eller dårlig?

• Simon P
    Simon P Tilmeldt:
    okt 2007

#15   28. feb 2008 Poul O
    Ok tak for det.

• #16   28. feb 2008 hejsa, jeg har også en caberg magen til den du overvejer og jeg er meget tilfreds. men det er rigtig med støj, og det kommer oppe øverst på visiret så jeg overvejer en tætnings liste af en slags. men solvisiret er bare guld værd

• #17   28. feb 2008 En lille historie om hjelm godkendelser...
    Jeg har tidligere arbejdet som butikschef hos en større dansk butikskæde der sælger lavpris knald. De sælger mc godkendte hjelme fra 299kr. Engang da jeg skulle sælge en af vores tophjelme, som jeg iøvrigt selv havde overvejet, skete følgende. Jeg tager hjelmen op af kassen, pakker den ud af hjelmposen, og vil hjælpe den søde pige med at tage den på. Så jeg tager fat i stropperne og trækker dem ud til siden for give mere plads til ørene. "flop" siger det og den ene strop ryger af!!! UPS! Det var jo ikke lige det fedeste. Så kunden går i vrede og jeg tager kontakt til ledelsen og siger at der muligvis er et problem med en type hjelme. De vil så tage sig af det. Efterfølgende år sker det samme for mig med to andre hjelme, der ikke engang er af samme mærke og model. Det skal siges at jeg efterfølgende ikke solgte en eneste hjelm for firmaet. Hjelmene, ja de godkendt til mc brug, og sælges stadig.

Kommentér på:
Caberg 104 eller AGV S4 ?

Annonce