{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Weekend Jokes {{forumTopicSubject}}

Mand og kone skulle skilles og var derfor hos præsten til mægling.

Præsten talte og talte, og til sidst sagde han til manden:

- De må jo altid huske på, min gode mand, at der er fejl på begge sider!

- Det ved jeg da godt, hun har jo hverken røv eller patter, svarede manden med et suk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

En københavnsk luder ville lave en konkurrence for at trække kunder til, og fik derfor Lavet en tatovering

på indersiden af hvert lår.

En af USA`s præsident Bush, og en af Ruslands præsident Putin.

Den der kunne gætte eller genkende dem begge, fik ”turen” gratis.

Den første kunde var en amerikansk turist: ”Well, det er jo Bush, men den anden tror jeg ikke jeg

kender” sagde han.

Altså måtte han betale.

Den næste kunde var en russisk sømand: ”Det er jo kammerat Putin, men den anden...?” - Betale.

Så kommer en vestjyde ind.

”Jow, de to ude i siderne kender jeg ikke, men ham i midten med det fedtede hår, det er i hvert fald

Johnny Madsen”.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tre sædceller svømmer afsted.

Den første siger: "Jeg vil lave en dreng!"

Den anden siger: "Jeg vil lave en pige!"

Den tredje siger: "SLAP AF! Vi er kun i spiserøret..."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvilken samlejestilling giver de grimmeste børn?

- Spørg din mor.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lille Per er på camping med sin mor og far. Han kommer storløbende ind til sin mor og spørger:

"Hvorfor er der nogle kvinder der har store patter og andre små?"

"Ser du lille Per, dem med store bryster er rigere end dem med små bryster," svarer moderen.

Lidt senere kommer lille Per igen ind til sin mor og spørger ivrigt:

"Hvorfor har nogle mænd store tissemænd og andre små?"

"Ser du lille Per, dem med store tissemænd er dummere end dem med små tissemænd," svarer

moderen.

Snart efter kommer lille Per igen ind og fortæller til moderen:

"Far står med en meget RIG dame og han bliver DUMMERE og DUMMERE..."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På gangen på plejehjemmet kører gamle fru Nielsen rundt i sin rullestol og laver billyde.

Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, springer han frem og siger: "Undskyld frue, men De kørte

lidt for hurtigt, må jeg se kørekortet!"

Hun roder rundt i sin taske og giver ham et gammelt stykke karamelpapir.

Gamle Larsen kigger på det og sender hende videre.

Fru Nielsen fortsætter sin tur op og ned ad gangen.

Igen hopper gamle hr. Larsen ud fra sit værelse og stopper hende, imens han siger: "Undskyld frue,

men de stoppede ikke ved stopskiltet, må jeg have lov til at se godkendelsen på deres bil."

Hun roder igen rundt i sin taske og giver ham en gammel kvittering - han ser på det, nikker og sender

hende videre.

Fru Nielsen fortsætter sine ture op og ned ad gangen, alt imens hun laver sine billyde efter bedste evne.

Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, hopper han endnu engang ud foran hende - denne gang

splitternøgen og med de aedlere dele strittende lige ret til himmels.

Gamle fru Nielsen siger med beklagelse i stemmen: "åh nej, skal jeg nu igen blæse i alkoholmeteret!"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekend Jokes
Kommentér på:
Weekend Jokes

Annonce