{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

En Herretur " Jokes" {{forumTopicSubject}}


EN HERRETUR



Jesper og hans venner sad sammen i en café og planlagde en fælles 3-dages motorcykeltur til Ducati-træffet. Senere måtte Jesper fortælle sine venner, at han ikke kunne tage med, da hans kone ikke ville give ham lov til det. Efter en masse drilleri og mobning fra sine to kammeraters side tager Jesper totalt frustreret hjem.

Den følgende weekend, da Jesper's venner ankommer til Ducati-træffet, bliver de chokerede over at se Jesper sidde i baren og holde om sin styrthjem, mens han hygger sig med en øl.

"Hvordan har du overtalt din kone til at lade dig komme med alligevel, Jesper?" Spørger de forbavsede venner.

"Det har jeg slet ikke" svarer Jesper. "I aftes da jeg satte mig i min stol med et par øl for at drukne mine sorger, sneg min kone sig op bag mig, holdt sine hænder over mine øjne og sagde: "Surprise, skat"!
Da jeg flåede hendes hænder væk, stod hun der i en smuk helt gennemsigig negligè, pikante trusser, hofteholder og netstrømper, og sagde med en hæs og sexet stemme til mig: 'Bær mig ind i soveværelset og bind mig til sengen, og du kan gøre, hvad du ønsker......!"

Så her er jeg !!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En Herretur " Jokes"
Kommentér på:
En Herretur " Jokes"

Annonce