781 visninger
|
Oprettet:
ps 3 {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og kigger efter en playstation til ungerne og mig selv . Er det rigtig at man ikke kan få den store ps 3 mere der kan tage de gamle spil fra ps 1 og 2 ? . Jeg kan nemlig ikke finde den på nette.
Henrik
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Det irriterer også mig, jeg har heller ikke endnu fået købt den...
Har en masse PS2 spil, jeg så ikke kan bruge til en dyt, med mindre man har begge konsoller i stuen..
aug 2005
aug 2005
Den nye PS3 er en utrolig tiltalende indgang til verdenen inden for High Definition-gaming og -underholdning i feriesæsonen og bringer dermed den næste generation af interaktiv hjemmeunderholdning til folk overalt i Europa, Mellemøsten, Afrika og Australasien.
Ud over et konstant voksende sortiment af PS3-titler (i alt 65 titler i alle genrer til jul) vil den nye PS3 være udstyret med en 40GB harddisk og indeholde alle de funktioner, der er af afgørende betydning for High Definition-underholdning; næste generations gameplay, forbløffende High Definition Blu-ray DiscTM-film, trådløs SIXAXISTM-controller, Wi-Fi- og HDMI-forbindelse, alt sammen drevet af den unikke Cell Broadband EngineTM, PS3ens digitale hjerte.
Ligesom hos 60GB PS3 indeholder den ny PS3 firmware, der kan opgraderes, og som giver mulighed for løbende at tilføje nye funktioner og funktionaliteter til systemet. For eksempel gjorde den seneste firmware-opdatering PS3 i stand til at opkonvertere dvd'er, der afspilles på systemet, til fuld 1080P High Definition.
Lanceringen af den nye PS3 er blevet besluttet på baggrund af tilbagemeldinger fra tusinder af eksisterende PS3-ejere såvel som undersøgelser af fremtidige, potentielle PS3-ejere. Den nye model indeholder to USB 2.0 porte i stedet for fire og har ikke længere en port til multihukommelseskort.
Den nye model er ikke længere bagudkompatibel med PlayStation®2-titler. Dette afspejler både den reducerede betydning, som denne funktion tillægges blandt kommende PS3-købere, og udbuddet af et langt bredere udvalg af PS3-specifikke titler (i alt 65 titler i alle genrer til jul).
Den eksisterende startpakke, der indeholder en 60GB PS3 med omfattende bagudkompatibilitet, en ekstra trådløs SIXAXIS-controller og to spil, vil ligeledes blive reduceret i pris. 60 GB-modellen vil være til salg, så længe lager haves, og den udgør en fantastisk værdi for den ivrige gamer, der ønsker at opgradere til PS3'ens High Definition-egenskaber.
"Lanceringen af den nye PS3 er resultatet af en omfattende undersøgelse af behovene inden for underholdning og præferencerne hos den næste generation af PS3-ejere", sagde David Reeves, direktør for SCEE. "Det har givet os mulighed for at levere et særdeles avanceret, og dog ufatteligt overkommeligt, High Definition gaming- og underholdningssystem, der er tilpasset behovene hos den næste generation af europæiske PS3-ejere. PS3 har altid været yndlingskonsollen hos den kvalitetsbevidste gamer og underholdningsforbruger, og den nye PS3 er mere end nogensinde før det perfekte High Definition-underholdningssystem".
aug 2005
http://newz.dk/80-gb-ps3-udgave-dog-ikke-i-europa
jan 2008
Følger: 1 Svar: 4
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
feb 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 12
jun 2006