{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps 3 spil motorcykelspil
  • #1   2. maj 2010 Jeg ved ikke hvilket der er bedst... Men har dog prøvet begge...

SBK: Det er bare vælge hvad man vil køre og så er man i gang...

MOTO GP09/10: Man kan kun køre 125cc, man skal så minimum komme blandt de 3 første pladser i en sæson for at rykke op til 250cc og der skal man igen komme blandt de 4 bedste i en sæson for at rykke op i moto gp klassen...

Spiller pt moto gp 09/10 og er halvvejs igennem første sæson 125cc, der er en del man skal holde øje med... Man skal have pressefolk for at få sponsor aftaler og ingenøre for at udvikle nye dele, de skal have løn af de penge man tjener på spons og vinderpræmier... så det skal man også lige have tjent ind ellers må man fyre dem...

/ Bülow...

• #2   2. maj 2010 De har også motogp til 387kr... så du kan få begge for hvad et spil koster i en butik...

/ Bülow...

• #3   2. maj 2010 Så har jeg lige bestilt begge spil, så må det gerne komme, så jeg kan få slået nogle timer ihjel. Glæder mig meget til Moto GP spillet, specielt med at der skal samles penge ind og sørges for sponsore og div, det lyder spændende.

/Martin

Kommentér på:
ps 3 spil motorcykelspil

Annonce