Hvordan kan det være.... {{forumTopicSubject}}
At nogle glade brugere af MCG, laver et indlæg på off-topic der åbenbart har været på før, bliver blæst ud med: REEEEPOOOST... Den er gammel..... Den har vi set før........... Prøv noget nyt......Øvvv en tiger......... Eller at de linker til en tråd der har været der før.. ??? Jeg syntes heller ikke det er fedt at skulle se på Achmed the dead terrorist 126 gange, men derfor er det ikke ensbetydende med, at ALLE mcg-brugere har set den... Det er nok ikke alle der sidder klistret til skærmen når de har en ledig stund, som os andre (incl mig selv)... Lad dog være med at skyde glade folk, der bare vil gerne vil dele noget sjovt med os andre, helt ned i sokkeholderne..
Jeg har endda set folk allerede undskylder FØR de lægget et klip ind.. Hvad er den lige af..?????????
Man spænder da heller ikke ben, eller kaster sten efter en, der fortæller en vits man har hørt før..
Det skulle jo helst ikke gå hen og blive en site hvor folk ikke tør at smide en tråd ind.. MCG er vel for os alle.. Går jeg meget ud fra.....:-D
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 149
HEHE det gaz - du kan tage det
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
Line: Jeg så et herre fedt klip i går tror jeg nok.. men et brude par der dansede deres helt egen brude"vals".. jeg havde ikke set den før og alligevel stod der neden under, at den hvade da været der før og den var gammel.. Hvis nu personen tager den så meget til sig og slet ikke lægger noget ind mere, går jeg sikkert glip af mange flere sjove indlæg.. Det vil jeg helst ikke...:-D
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 373
det var mig der sendte den ind med det par
tog det nu ikke til mig det der blev sagt. men jo der er mange folk der siger det, men tror nu ikke de mener noget ondt med det de siger, men synes nu også bare at man skal lade folk vise de ting de gerne vil dele.
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 373
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
1. Se lige om dine links har været der 14 gange samme dag, eller dagen for inden, inden du poster.
2. Lav en ordentlig overskrift.
Straks bliver verden et meget bedre sted for os alle!
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
vis man har set den kan man jo bare klikke sig væk fra det link der er jo ingen tvang til at se den til ende..
men man er da smart vis man kan skrive (den er gammel)
sep 2005
Følger: 66 Følgere: 64 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 250
Sidste gang var ang dakar. Havde søgt i forum.. Men tre svarede med det samme repost mm.. Kik i forum.. Ja det havde jeg gjort..
Godt min træfseson starter på lørdag..
Hygge herfra..
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
Hvordan kan det være....