{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Nye priser på pakker til DK {{forumTopicSubject}}

Hejsa


Vil lige gøre opmærksom på at på pakker der kommer fra Udlandet og som skal fortoldes hos toldcenteret for pakker smider man lige 100% oven i det gamle ekspeditions gebyr på 75 kr, så frem over skal du oven i told og moms slippe 150 kr til Post Danmark, lorte hustler virksomhed nr 2. næst efter Danmarks Radio der sq da er den største "mafia" virksomhed vi har her i Danmark, oven i købet støttet med mine surt tjente skatte kroner.

NewBie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye priser på pakker til DK
  • #1   7. jan 2008 Hva fanden er det nu for en gang lort..?!? Det er da til at få lange løg over.

    Og jeg som har overvejet nogle varer fra US.. Det ku da være man sku lade være med det nu. Bare for ikke at støtte PostDK. (Selvom prisen på varen nu er meget god - Og endnu bedre hvis den ikke bliver fanget i tolden (som om det kan lade sig gøre)).


  • #2   7. jan 2008 ja og dette er jo pr pakke..... Bestilte stylings dele til min bil i usa. Da det så kom så var det sendt som 2 pakker. Og fik 2x gebyrer.... Selv om at det jo kun skulle betales told 1 gang.

  • #3   7. jan 2008 Lasse (Hadsund) P: Det undrer mig ikke med det pengegriske firma.


  • #4   7. jan 2008 Så sørg for at skal der fortoldes, så få det pakket i en pakke istedet for 2, de er bare nogle fucking hustlere, når man spørger om det gebyr er til staten eller til dem, svare soen, jamen det er da til os, ok sir jeg så, er det ikke lige lovlig vildt at booste et gebyr på 75 kr med 100% ???? Neeej, det havde ikke været sat op i mange år....... , fuuuck af nogle møgsvin, lorte virksomhed. Undskyld mit grimme sprog, men er sq godt gal over den slags der....

  • #6   7. jan 2008 Men, de skal satme få skal de, jeg ska sno mig så meget og være så glat når jeg shopper på nettet at en ål betrages som værende rug i skinnet når den lige bliver hevet op af vandet sammenlignet med min måde at handle i USA og lignende lande frem over.....

  • #7   7. jan 2008 Mikkel

    Du ska bare passe på du ikke sænker din værdi på pakken så din forsendelses omkostning ikk er dækket ind, så tror jeg nemlig ikke den holder vand desværre.


  • #9   7. jan 2008 Cool, jeg havde bare ladet mig fortælle at din forsendelse ihvertfald skulle være dækket ind af det beløb der stod på pakken for den gik.

  • #10   7. jan 2008 hehe vi skal da bare have lokket guds eget land med i eu

Kommentér på:
Nye priser på pakker til DK

Annonce